کانال تلگرام ایران جیب

ونس: اگر ایرانی ها اختلاف نظری با ما دارند، گوشی را بردارند و تماس بگیرند


کد خبر : ۱۴۵۳۷۲شنبه، ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۱:۳۸۳۶۹ بازدید

معاون رئیس جمهور آمریکا به اتفاقات اخیر در تنگه هرمز واکنش نشان داد.
ونس: اگر ایرانی ها اختلاف نظری با ما دارند، گوشی را بردارند و تماس بگیرندونس: اگر ایرانی ها اختلاف نظری با ما دارند، گوشی را بردارند و تماس بگیرند

جی دی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اتفاقات ساعاتی پیش در تنگه هرمز اعلام کرد: ایران یک توافقنامهٔ آتش‌بس امضا کرده است. ما به آن پایبند بوده‌ایم. اگر آنها دربارهٔ نحوهٔ اجرای این تفاهمنامه (MOU) اختلاف‌نظری دارند، می‌توانند گوشی را بردارند و تماس بگیرند.

وی ادامه داد: اما خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها