کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین وضعیت حذف یارانه دهک‌های ثروتمند


کد خبر : ۱۴۵۳شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱:۰۷۳۴۲۷ بازدید

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف یارانه سه دهک بالای جامعه هنوز نهایی نشده، گفت که ظرف این هفته و هفته آینده این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.
آخرین وضعیت حذف یارانه دهک‌های ثروتمندآخرین وضعیت حذف یارانه دهک‌های ثروتمند

غلامرضا تاجگردون در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر توافق دولت و مجلس درباره حذف یارانه سه دهک ثروتمند، اظهار کرد: هنوز در این باره توافق صورت نگرفته و ما در حال بحث و بررسی روی این موضوع هستیم.

وی افزود: اینکه یارانه اقشار ثروتمند باید حذف شود پیشنهاد برخی از نمایندگان است و دولت هم که قبلا چندان موافق این موضوع نبود در حال حاضر نگاه موافق‌تری به این مساله دارد و ما در حال بحث در این رابطه هستیم اما توافق نهایی هنوز حاصل نشده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس تصریح کرد: اگر قرار باشد یارانه سه دهک بالا حذف شود این موضوع باید در قالب لایحه اصلاحیه بودجه 92 اجرایی شود که ان‌شاءالله ظرف این هفته و هفته آینده در کمیسیون برنامه و بودجه در این باره تعیین تکلیف خواهد شد.

تاجگردون با اشاره به وجود نظرات مختلف در این رابطه اظهار کرد: نمایندگان نظرات متعددی در این رابطه دارند اما عمدتا این موضوع را قبول دارند و عدم اجماع در این رابطه بیشتر به عدم امکان شناسایی دهک‌ها برمی‌گردد که این موضوع نیز در دست بررسی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها