کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرداخت وام 10 میلیونی خرید کالا به زوج‌های جوان به زودی


کد خبر : ۱۴۵۰۷چهارشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۲۷۴۹۴۳ بازدید

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت : ظرف روزهای آتی زوجهای جوان واجد شرایط می توانند از طریق وام ...

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت : ظرف روزهای آتی زوجهای جوان واجد شرایط می توانند از طریق وام 10 میلیون تومانی خرید کالا ، کالاهای با دوام تولید داخلی را خریداری کنند.

عباس هاشمی اضافه کرد : برای ایجاد رونق تولید داخلی و گردش اقتصاد کشور حمایت از تولید کالاهای با دوام نظیر فرش ماشینی ، لوازم خانگی ، چینی آلات و ... مد نظر بوده است .

هاشمی ادامه داد : بعد از ابلاغ قانون بودجه ،  جلساتی را در رابطه با تبصره 26 آن که به موضوع فوق مربوط بود با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برگزار کردیم و از تشکلهای صنعتی هم دعوت شد و از اردیبهشت ماه سال جاری نیز تدوین آیین نامه اجرایی تبصره فوق آغاز گردید.

وی افزود : بعد از گذراندن پروسه منطقی، آیین نامه تدوین شد و به تصویب هیات دولت رسید.

به گفته وی همزمان نیز طرحی برای فروش محصولات با دوام به طور موازی در حال اجراست که سقف آن 8 میلیون تومان تعیین شده است اما تفاو ت آن با تبصره 26 قانون بودجه در این است که در موضوع اول بانکها ابتدا اعتبار سنجی می کردند و بر اساس آن  تایید می شد و پول و فاکتور در حساب تولید کننده ریخته می شد اما در موضوع دوم فروش از دم قسط انجام می شود.

هاشمی  تصریح کرد : در موضوع وام 10 میلیون تومانی لازم است تا تولید کنندگان و واحدهای تولیدی مجاب شوند که البته با توجه به نیاز واحدها به نقدینگی و طولانی بودن زمان باز پرداخت تلاش بیشتری را می طلبد و این امر در حال انجام است.

هاشمی اضافه کرد : طی جلساتی که با رییس اتحادیه لوازم خانگی برگزار کرده ایم در صدد هستیم ظرف چند روز آینده بسته ای را آماده کنیم و فهرست تولید کنندگان مشارکت کننده به همراه کالاها و بانکهای عامل مشخص شوند.

به گفته مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت ، معدن و تجارت، متقاضیان واجد شرایط می توانند با ثبت نام و اعتبار سنجی در بانکهای عامل از یک طرف و مراجعه با وب سایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت به آدرس www.mimt.gov.ir  مراحل خرید خود را تا سقف 10 میلیون تومان انجام دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها