کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عقب‌نشینی دلار در بازار تهران


کد خبر : ۱۴۴۳۲دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹:۳۰۲۷۶۵ بازدید

روز گذشته دو بازار طلا و ارز هردو کاهش جزئی در قیمت‌ها را تجربه کردند. مصطفی قدرتی، معامله‌گر ارز و سکه، در گفت‌وگو ...

روز گذشته دو بازار طلا و ارز هردو کاهش جزئی در قیمت‌ها را تجربه کردند. مصطفی قدرتی، معامله‌گر ارز و سکه، در گفت‌وگو با "شرق" می‌گوید: بازارهای جهانی طلا با وجودی که در تعطیلات به‌سر می‌بردند اما سکه کمتر از چهار هزار تومان ارزان شد. در ابتدای معاملات هر سکه طرح جدید ٨٧٨ هزار تومان قیمت خورد اما در پایان معاملات تا ٨٧٤ هزار و ٧٠٠ تومان افت کرد. به‌این‌ترتیب حباب سکه تا ١٥ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده به علت تعطیلات فصل تابستان و انتشار آمارهای کم اقتصادی در آمریکا و اروپا و سایر مناطق جهان، با نوسان چندانی روبه‌رو نخواهد شد و به ثبات خواهد رسید.

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار و خوانندگان این وب‌سایت، نشان می‌دهد که قیمت طلا در مبادلات روزهای آینده نیز با کاهش همراه خواهد شد.

علت اصلی این مسئله آن است که قیمت طلا در شکستن سطح مقاومتی هزارو صد دلاری ناکام بوده است.

تحلیلگران ارشد مؤسسه‌ای جی‌مارکتس اعلام کردند که سطح مقاومتی هزارو صد دلاری به مانع بزرگی تبدیل شده است و اگر طلا در شکستن این سطح ناکام باشد باید منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها باشیم.

دلار که روز شنبه تا سه هزارو ٣٦٠ تومان پیش‌روی کرده بود، در معاملات دیروز تا سه هزارو ٣٤٠ تومان عقب‌نشینی کرد. البته دلار در ابتدای صبح معاملات خود را با سه هزارو ٣٥٢ تومان آغاز کرد.  بانک مرکزی دیروز قیمت هر دلار بانکی را دو هزارو ٩٧٠ تومان اعلام کرد که نسبت به روز شنبه تغییری نداشت.

j9npz6fl3g3seq2cev3q.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها