کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پروژه‌های بسیار مهم را به ایتالیایی‌ها معرفی می‌کنیم


کد خبر : ۱۴۳۳۱پنجشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۵۲۳۷۰۱ بازدید

وزیر راه و شهرسازی در پایان نشست با وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا گفت: ایتالیایی‌ها سابقه همکاری بسیار خوبی با ایران در زمینه‌های بندری، راه‌آهن ...

وزیر راه و شهرسازی در پایان نشست با وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا گفت: ایتالیایی‌ها سابقه همکاری بسیار خوبی با ایران در زمینه‌های بندری، راه‌آهن و جاده‌ای و همچنین ارسال ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت و ساز دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فدریکو گوئیدی وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا در راس هیاتی روز گذشته با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارت دیدار و در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی گفت و گو کردند.

فدریکو گوئیدی وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا در پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی با آقای وزیر داشتیم مطالب خیلی خوبی در این جلسه عنوان شد و جلسه بسیار مفیدی بود.

وی افزود:در زمانی قرار گرفته‌ایم که پس از توافقی که در وین حاصل شده یک برهه زمانی بسیار مهم محسوب می‌شود که فصل جدیدی را در همکاری‌های بین دو کشور رقم می‌زند.

وی خاطر نشان کرد:بخش‌هایی که مربوط به این وزارت‌خانه می‌شود بخش‌های زیرساختی، بنادر، فرودگاه‌ها و سایر بخش‌های استراتژیک هستند که ایتالیا هم علاقه زیادی دارد تا در این زمینه‌ها با ایران و وزارت راه و شهرسازی همکاری داشته باشد.

همچنین عباس آخوندی در پایان این نشست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که خانم گوئیدی گفتند جلسه بسیار خوبی داشتیم، ایتالیایی‌ها سابقه همکاری بسیار خوبی با ایران در زمینه‌های بندری، ریلی و جاده‌ای و همچنین در بخش‌های مختلف ارسال ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت و ساز دارند و جامعه مهندسی ما کاملا با ایتالیایی‌ها آشنا هستند.

آخوندی گفت: لذا برای شروع نیاز به مقدمه فراوانی نداریم و می‌توانیم خوب شروع کنیم؛ خوشبختانه دولت ایتالیا با اعزام وزیر اقتصاد خود از جای بسیار خوبی شروع کرد که هم بتوانند بحث بیمه قراردادها را با ایران فعال کنند و هم با اعزام بخش بانکی خود در جهت تأمین مالی پروژه‌های مهم و کمک مالی به شرکت‌های ایتالیایی که می‌خواهند با ایران فعالیت تجاری داشته باشند فعال باشند و این نکته بسیار مثبتی است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها