کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبلتی ارزان قیمت از خانواده لنوو


کد خبر : ۱۴۲۱یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹:۴۷۸۳۴۲ بازدید

با رشد تقاضا برای تبلت‌های ارزان قیمت، برندهای مطرح نیز به ارائه این دستگاه‌ها در بازار پرداخته و تعدادی تبلت ارزان برای مشتریان خود به بازار عرضه کرده‌اند.
تبلتی ارزان قیمت از خانواده لنووتبلتی ارزان قیمت از خانواده لنوو

یکی از این برندها LENOVO است. ‌این برند با عرضه مدل A1000 از سری Ideapad به جرگه عرضه‌کنندگان تبلت‌های ارزان قیمت پیوسته است. این تبلت آندرویدی که با ظرفیت 16 گیگابایت به بازار عرضه شده است، دارای ویژگی‌هایی چون، بهره‌مندی از سیستم‌عامل Google Android v4.1.2 - Jelly Bean، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و... است.از لحاظ سخت افزاری، باید بگوییم که پردازش اطلاعات در این تبلت به عهده یک پردازنده Dual-Core Cortex-A9 از سری پردازنده‌هاي Media Tek با فرکانس کاری 2/1 گیگاهرتز است. 

پردازش گرافیکی هم بهPowerVR SGX531 سپرده شده و میزان حافظه پردازشی رم 1 گیگابایت در نظر گرفته شده است. میزان فضای موجود برای ذخیره سازی اطلاعات در Lenovo Ideapad A1000 نیز معادل 16گیگابایت بوده که به واسطه درگاه micro SD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است.  در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که این تبلت به یک صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح 600×1024 پیکسل مجهز شده که تراکم پیکسلی در آن معادل 170 پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر از خانواده LCD ها بوده و تاچ آن قادر به پشتیبانی از لمس همزمان یا همان Multi Touch نیز هست. کیفیت رنگ‌ها در این نمایشگر با توجه به قیمت محصول متناسب است، اما درباره زاویه دید در آن باید بگوییم که Lenovo Ideapad A100 عملکرد ضعیفی از خود نشان داده و تنها کاربر اصلی (کسی که از روبه‌رو با دستگاه کار مي‌کند) مي‌تواند کاربری بی‌دردسری را در تماشای تصاویر تجربه کند.

باتری در نظر گرفته شده برای این تبلت هم دارای ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعتی است و قادر به پشتیبانی از 7 ساعت کاربری مداوم است. امکان اتصال به شبکه‌هاي اینترنت محلی (Wi-Fi)، بلوتوث، GPS و میکرو USB ازجمله کانال‌هاي ارتباطی این تبلت هستند. در مورد دوربین هم باید بگوییم که این دستگاه تنها به یک وب‌کم 3/0 مگاپیکسلی مجهز است. به طور کلی قیمت مناسب، بهره‌مندی از سیستم‌عامل محبوب آندروید  نسخه 4.1.2 Jelly Bean، امکان اتصال کارت حافظه تا 32 گیگابایت از بارزترین نقاط قوت و عدم تجهیز به دوربین، زاویه دید متوسط نمایشگر از نقاط ضعف این تبلت است.

تبلت 340 گرمی LENOVO با قیمتی در حدود 500 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها