کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اظهارات عجیب مدیرعامل ایران خودرو


کد خبر : ۱۴۰۶۸سه شنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۱۱۱۴۸۱۴ بازدید

قیمت خودرو کاهش نمی یابد، بلکه بزودی مقداری افزایش پیدا خواهد کرد ...

هاشم یکه زارع امروز در نشست خبری که به منظور اعلام جزئیات همکاری ایران خودرو با شرکای خارجی برگزار شده بود،  در مورد جزئیات همکاری این شرکت با شرکت رنو اظهار داشت: شرکت رنو یکی از شرکای اصلی ما در همکاری‌های بین المللی به شمار می آید البته این شرکت هم اکنون در قالب شرکت رنو پارس با ایران خودرو و سایپا همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه قرار بود براساس مذاکرات قبلی 200 هزار دستگاه ال90 توسط سایپا و 150 هزار دستگاه توسط ایران خودرو و 150 هزار دستگاه توسط رنو پارس تولید شود، افزود: در مجموع براساس توافقات گذشته قرار بود 500 هزار دستگاه ال90 در داخل تولید و راهی بازار شود اما این موضوع اجرایی نشد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه براساس توافقات قبلی باید سرمایه گذاری‌های مشترکی توسط شرکت رنو در ایران انجام می‌شد، گفت: به اعتقاد من صرف گرفتن یک دفتر در ایران سرمایه گذاری نیست. بلکه باید شرکت به صورت مستقیم در ایران سرمایه گذاری نماید.

یکه زارع در ادامه صحبت‌های خود افزود: در شرایط فعلی همکاری خود را با شرکت رنو در قالب شرکت رنو پارس قطع کرده‌ایم و به صورت مستقیم با این شرکت در حال مذاکره‌ایم. در قراردادهای جدیدی خود با این شرکت چارچوب‌های جدید خود را اعلام کرده‌ایم و قرار است در قالب دو خودروی کپچر و کولیو4 همکاری خود را با رنو افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در روند مذاکرات خود با رنو برای اقشاری که خودروی ارزان قیمت می‌خواهند سرمایه گذاری‌های خوبی را انجام داده‌ایم گفت: به عنوان نمونه در آینده قرار است 150 هزار دستگاه خودروی an3 در کشور با همکاری رنو تولید شود.

مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: ممکن است شرکت رنو در آینده به عنوان یکی از شریک‌های اصلی با ایران خودرو جایگزین پژو شود.

یکه زارع در رابطه با ابهامات افزایش قیمت خودرو که این روزها در سطح بازار مطرح می‌شود نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: در شرایط فعلی دولت به سمت ثبات قیمت ارز حرکت می‌کند که به نظر می‌رسد در آینده با ثبات قیمت دلار واحدهای تولیدی فعال و رونق در سطح بازار بوجود آید.

وی با اشاره به اینکه در شرایط رونق توان خرید مردم افزایش خواهد یافت، افزود: من اعتقاد دارم کلا کاهش قیمتی در بازار خودرو ایجاد نخواهد شد.

یکه زارع  در مورد تغییر قیمت خودروها در پی توافق هسته ای اظهار داشت: دولت به سمتی حرکت می کند که روی قیمت ارز ثبات ایجاد شود و با توجه به این موضوع و در کنار مسایل دیگر، تولید واحدهای صنعتی رونق خواهد گرفت، اشتغال ایجاد می شود و در نتیجه توان خرید مردم افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: کاهش قیمت خودرو اتفاق نخواهد افتاد، شاید حتی افزایش قیمت نیز داشته باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها