کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هیات تجاری 70 نفره ایران به یونان می‌رود


کد خبر : ۱۴۰۱۲یکشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱:۵۱۲۱۳۸ بازدید

دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان از اعزام هیات تجاری 70 نفره به یونان ظرف 45 روز آینده خبر داد و گفت: این هیات تجاری در زمینه داروی انسانی فعالیت ...

دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان از اعزام هیات تجاری 70 نفره به یونان ظرف 45 روز آینده خبر داد و گفت: این هیات تجاری در زمینه داروی انسانی فعالیت می‌کنند و اعضای این هیات قرار است برای بررسی زمینه‌های همکاری به این کشور سفر کنند.

در ملاقات سفیر جدید ایران در یونان با هیات رییسه اتاق تهران، دو طرف در مورد توسعه مناسبات تجاری ایران و یونان به گفت‌و‌گو نشستند.

در این ملاقات، مجید موافق قدیری، دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان با اشاره روند شکل‌گیری این شورا، خطاب به سفیر جدید یونان «تبدیل شورای مشترک به اتاق مشترک ایران و یونان» و نیز «تسهیل صدور روادید برای بازرگانان ایرانی برای ورود به یونان» را درخواست کرد.وی در بخش دیگری از سخنانش از اعزام هیات تجاری 70 نفره به یونان ظرف 45 روز آینده خبر داد و گفت: «این هیات تجاری در زمینه داروی انسانی فعالیت می‌کنند و اعضای این هیات قرار است برای بررسی زمینه‌های همکاری به این کشور سفر کنند.»

قدیری همچنین از اعزام هیاتی متشکل از فعالان حوزه کشتیرانی به یونان نیز خبر داد.

رییس اتاق تهران نیز افزایش مراودات تجاری ایران و یونان را مورد تاکید قرار داد و تشکیل اتاق مشترک را از طریق اتاق ایران قابل پیگیری دانست.مسعود خوانساری همچنین خواهان افزایش آمد و رفت‌های تجاری میان ایران و یونان شد.

وی گفت: در اتاق تهران مطالعاتی آغاز شده است که ضرورت‌های اقتصاد ایران پس از لغو تحریم‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

خوانساری اضافه کرد:اتاق تهران قصد دارد، بر مبنای این پژوهش‌ها، موانع و مشکلات رونق اقتصاد را شناسایی کند و برای رفع این موانع راهکارهایی را به سیاستگذاران ارائه کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها