کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

1.3 میلیارد لیتر بنزینی که 58 روز دیگر می‌سوزد


کد خبر : ۱۴۰۰۴یکشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۴۴۳۰۹۷ بازدید

ذخیره بنزین 700 تومانی از ابتدای خردادماه امسال یک میلیارد و 170 میلیون لیتر کاهش داشته است و هم اکنون یک میلیارد و 300 میلیون لیتر دیگر ...

ذخیره بنزین 700 تومانی از ابتدای خردادماه امسال یک میلیارد و 170 میلیون لیتر کاهش داشته است و هم اکنون یک میلیارد و 300 میلیون لیتر دیگر بنزین با این نرخ در کارت‌های سوخت باقی مانده است.

طبق تصمیم هیئت دولت بنزین از روزهای نخست خردادماه تک نرخی و هر لیتر آن 1000 تومان عرضه می‌شود بر همین اساس دارندگان ذخیره بنزین 700 تومانی تا پایان شهریور‌ماه مهلت مصرف سهمیه خود را دارند.بر اساس آمار بعد از حذف سهمیه‌بندی بنزین حجم بنزین 700 تومان موجود در کارت‌های سوخت دو میلیارد و 470 میلیون لیتر بود که طی یک ماه 820 میلیون لیتر بنزین 700 تومانی مصرف شد و رقم ذخیره آن پایان خردادماه به یک میلیارد و 650 میلیون لیتر رسید.

البته روند مصرف بنزین 700 تومان در طی تیرماه به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان کاهش چشمگیری داشت به طوری که در این ماه تنها 260 میلیون لیتر بنزین با این نرخ فروخته شد.

هم اکنون به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران باقیمانده بنزین با نرخ هر لیتر 700 تومان در کارتهای سوخت به یک میلیارد و 300 میلیون لیتر رسیده است که سید ناصر سجادی نیز پیش‌بینی کرد: با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، انتظار می رود مقادیر بیشتری از بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت مصرف شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها