کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت مرغ دوشنبه نهایی می‌شود


کد خبر : ۱۳۹۹شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱:۱۲۳۲۳۶ بازدید

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی گفت: قیمت مرغ امروز با حضور نماینده‌های تولیدکنندگان در وزارت جهاد کشاورزی بررسی و پیشنهاد تولیدکنندگان به ستاد تنظیم بازار ارسال می‌شود تا روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت نهایی مرغ مشخص و ابلاغ شود.
قیمت مرغ دوشنبه نهایی می‌شودقیمت مرغ دوشنبه نهایی می‌شود

حسین مقدم‌نیا اظهار کرد: هر یک از مرغداران، تولیدکنندگان و نماینده‌های آن‌ها در استان‌های مختلف پیشنهاداتی برای تعیین قیمت گوشت مرغ دارند که امروز در وزارت جهاد کشاورزی این پیشنهادات بررسی و منطقی‌ترین قیمت به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد تولیدکنندگان برای ثبات بازار تولید و مصرف گوشت مرغ در کشور این است که قیمت حداقلی و حداکثری برای این فرآورده پروتئینی در نظر گرفته شود تا بتوان بازار را به گونه‌ای کنترل کرد که مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان متضرر نشوند.

مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی ادامه داد:‌ در ماه‌های اخیر مرغداران همواره تولید خود را پایین‌تر از هزینه‌هایی که متحمل می‌شدند، می‌فروختند و علیرغم این‌که قیمت این محصول در بازار رو به افزایش بود تولیدکنندگان متضرر بودند.

مرغداران در افزایش قیمت گوشت مرغ نقشی ندارند

مقدم‌نیا گفت: این تصور که مرغداران در گذشته نهاده‌های خود را ارزان خریدند و پس از اعلام حذف نرخ ارز مرجع برای واردات نهاده‌ها، همان خوراک‌های ارزان را در تولید محصول خود استفاده کردند درست نیست چراکه شهریور ماه امسال قیمت هر کیلوگرم سویا 1449 تومان، هر کیلوگرم ذرت 1145 تومان و هر عدد جوجه یک روزه 1130 تومان بود که از آن زمان تاکنون قیمت‌ها همواره رو به افزایش بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سویا به حدود 1900 تومان رسیده است و دیگر نهاده‌ها نیز یا ثابت مانده‌اند یا گران‌تر شده‌اند؛ بنابراین مرغداران در افزایش قیمت گوشت مرغ نقشی ندارند.

مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی تاکید کرد: برای ادامه تولید با ثبات و پایدار گوشت مرغ در کشور باید مرغداران به ادامه تولید و سودی مشخص امیدوار باشند و برای دست یافتن به تولید پایدار باید قیمتی ثابت و منطقی برای تولید آنها در نظر گرفته شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها