کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان‌های پایتخت + جدول


کد خبر : ۱۳۹۰۰پنجشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸:۰۶۲۹۹۶ بازدید

بررسی فایل‌های فروش آپارتمان‌های 76 تا 100 متر مربعی نشان می‌دهد، بیشترین فایل‌هایی که بیش از نرخ متوسط منطقه برای فروش گذاشته ...
ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان‌های پایتخت + جدولارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان‌های پایتخت + جدول

به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی فایل‌های فروش آپارتمان‌های 76 تا 100 متر مربعی نشان می‌دهد، بیشترین فایل‌هایی که بیش از نرخ متوسط منطقه برای فروش گذاشته شده‌اند متعلق به آپارتمان‌های نوساز هستند و ارزان‌ترین آنها متعلق به آپارتمان‌های بالای 10 سال است.

به‌طور مثال مالک آپارتمانی 82 متری، 14 ساله واقع در بلوار فردوس، ملکش را متری 4 میلیون و 400 هزار تومان برای فروش گذاشته است در حالی که متوسط قیمت این منطقه 4 میلیون و 600 هزار تومان است.

یا آپارتمان دیگری در منطقه مرزداران که 80 متر زیر بنا دارد و 2 سال قدمت بنای آن است قیمت پیشنهادی‌اش برای فروش متری 6 میلیون و 900 هزار تومان است. به گفته یکی از مشاوران املاک این منطقه متوسط قیمت در محله مرزداران متری 5 میلیون و 700 تا 6 میلیون و 400 هزار تومان است و مالک این آپارتمان به دلیل استفاده از مصالح و نمای ویژه قیمت بیشتری برای فروش پیشنهاد کرده است. به گفته این مشاور املاک یک آپارتمان با قدمت بالای 15 سال در این منطقه به فروش رفته است که متری در حدود 4 میلیون و 800 هزار تومان هم قیمت‌گذاری شده است.

به اعتقاد این مشاور املاک برخی از مالکان آپارتمان‌های نوساز در ماه‌های ابتدایی مراجعه به بنگاه حاضر به تخفیف در قیمت پیشنهادی خود نیستند اما بعد از چند ماه تجربه بی‌مشتری بودن اگر مشتری دست به نقدی پیدا کنند از نرخ‌های پیشنهادی اولیه عقب‌نشینی خواهند کرد.
 

tib6mm1jxiuaz4qx2m1.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها