کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وام‌های يكروزه با سود 60 درصدی !


کد خبر : ۱۳۸۸۸چهارشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳:۱۶۱۱۱۰۶ بازدید

در شرايطی كه بانك‌ها با سخت‌گيري‌های بسيار و كمبود منابع، تسهيلات 20 درصدي‌شان قفل شده است، بازار آزاد با سودهای ربا آلود 60 درصدی ...

در شرايطی كه بانك‌ها با سخت‌گيري‌های بسيار و كمبود منابع، تسهيلات 20 درصدي‌شان قفل شده است، بازار آزاد با سودهای ربا آلود 60 درصدی جای خالي بانك‌ها را پر كرده است.

تامين سرمايه تنها در يك روز بدون آنكه سپرده‌گذاري داشته باشيد و بدون داشتن ضامن كارمند، فقط با سند ملكي امكان‌پذير است. براساس ارزش سند ملكي ارقامي را مي‌توانيد دريافت كنيد كه حتي شمردن صفرهاي آن هم برايتان سخت است. اين وام‌ها از يك ميليون تومان تا 10 ميليارد تومان مي‌تواند متغير باشد. براي رقم‌هاي زير 20 ميليون تومان نياز به سند ملك نيست. يا با سند خودرو وامتان را مي‌گيريد و يا ضامن كارمندي پاي فرم‌هايتان را امضا مي‌كند و آن وقت است كه صاحب چند ميليون تومان خواهيد بود.

شركت‌هايي بدون وابستگي به موسسه و ارگاني خاص بر مبناي سرمايه خود، تسهيلاتي به متقاضيان مي‌دهند كه سودهاي نجومي آن سرمايه آنها را در آينده به چندين و چند برابر مي‌رساند. 100 ميليون تومان تسهيلات را يك روزه مي‌گيريد و يكساله باز مي‌گردانيد. 

با يك تقسيم ساده به ماهيانه 8 ميليون و 300 هزار تومان قسط ماهانه مي رسيد اما اين رقمي نيست كه بايد پرداخت كنيد. اين شركت‌ها هر ماه از شما پنج درصد سود مي گيرند كه با اين حساب ماهيانه 13 ميليون و 300 هزار تومان بايد بازپرداخت داشته باشيد. به اين ترتيب 159 ميليون و 600 هزار تومان در پايان يكسال پرداخت كرده‌ايد كه اين عدد بهره‌ 60 درصدي است كه در ازاي وام که يك روزه گرفته‌اید، خواهيد پرداخت.

برخي تسهيلات نيز به صورت مضاربه اي پرداخت مي‌شود. اين وام‌ها عموما مبالغ بالاي يك ميليارد را شامل مي شود كه اصل مبلغ در آخرين روز قرارداد قابل پرداخت است. سررسيد مضاربه ها نيز سه ماهه و شش ماهه است و طبق توافق طرفين نحوه پرداخت سود تعيين مي‌شود اما مبلغ سود همان پنج درصد در ماه است و در اين نوع وام‌ها نيز سند ملكي با ارزش 1.5 برابر تسهيلات نقش اصلي را بازي مي كند.

سند را يا به صورت وكالتي و يا قطعي به نام شركت مزبور كرده و در ازاي آن مبايعنامه قابل برگشت دريافت خواهيد كرد تا پس از اتمام بازپرداخت ملك خود را به نام خود بازگردانيد.

فعاليت شركت‌هايي كه با پول خود پول مي‌سازند در سال‌هاي اخير كه منابع بانكي بر روي مشتريان بيش از گذشته بسته شده، روز به روز گسترده‌تر شده است و بار تامين سرمایه بسياري از واحدهاي توليدي را به دوش مي‌كشد اما در ازاي سودي كه از اين واحدها طلب مي‌كنند، غالبا توليدكنندگان با حجم زيادي از اقساط بي‌بازگشت و ورشكستگي مواجه مي‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها