کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت رسمی بلیت‌ هواپیماهای داخلی و خارجی گران شد


کد خبر : ۱۳۸۳۷سه شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴:۴۵۴۸۱۵ بازدید

طبق مصوبه هیئت وزیران مبالغ دریافتی از مسافران پروازهای داخلی و خارجی، به ترتیب از مبلغ 50 هزار ریال به مبلغ 70 هزار ریال و از مبلغ ...

طبق مصوبه هیئت وزیران مبالغ دریافتی از مسافران پروازهای داخلی و خارجی، به ترتیب از مبلغ 50 هزار ریال به مبلغ 70 هزار ریال و از مبلغ 250 هزار ریال به مبلغ 350 هزار ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، بر اساس قانون اصلاح ماده 87 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت که در سال 91 به دولت ابلاغ شده، به شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور اجازه داده می شود مبلغ 50 هزار ریال به قیمت بلیط هر مسافر در هر پرواز داخلی و مبلغ 250 هزار ریال به قیمت بلیط هر مسافر که با هواپیما عازم خارج از کشور است بیافزاید و از طریق درج در بلیط یا قرارداد حسب مورد دریافت کند.

طبق بخش دیگری از این قانون، به دولت اجازه داده می شود از ابتداء فروردین ماه سال 1392 به بعد، هرساله نرخهای موضوع این ماده را بر مبنا پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تصویب هیأت وزیران تعدیل کند.

بر این اساس، طبق مصوبه هیئت وزیران که در جلسه 14 تیرماه کابینه و بنا به پیشنهاد شماره 02/100/47844 مورخ 10 آذرماه سال 93 وزارت راه و شهرسازی مورد تایید قرار گرفته، مبالغ دریافتی از مسافرین پروازهای داخلی و خارجی موضوع ماده فوق، به ترتیب از مبلغ 50 هزار ریال به مبلغ 70 هزار ریال و از مبلغ 250 هزار ریال به مبلغ 350 هزار ریال از زمان لازم الاجرا شدن این تصویب نامه تغییر می یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها