کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درخواست کارت سوخت المثنی در دفاتر پلیس+10 نصف شد


کد خبر : ۱۳۴۳۵یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۲۱۲۴۰۵ بازدید

کاهش تعداد درخواست‌های ثبت شده برای کارت سوخت المثنی نشان می‌دهد که تک نرخی شدن بنزین نقش کارت سوخت‌های شخصی را در سوختگیری ...

کاهش تعداد درخواست‌های ثبت شده برای کارت سوخت المثنی نشان می‌دهد که تک نرخی شدن بنزین نقش کارت سوخت‌های شخصی را در سوختگیری کمرنگ کرده است البته در این میان نقش برخی از دفاتر پلیس+10 نیز بی‌تأثیر نیست.

طبق آمار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خردادماه امسال تعداد درخواست صدور کارت سوخت المثنی 67 هزار و 949 مورد ثبت شد که نسبت به ماه گذشته بیش از 63 هزار و 785 مورد کاهش درخواست داشته است.

اگر چه علی‌رغم تک نرخی شدن بنزین همچنان سوختگیری با کارت سوخت انجام می‌شود اما علت اصلی در بی‌رغبی مصرف‌کنندگان در استفاده از کارت سوخت این است که هر جایگاه‌ چندین کارت سوخت در اختیار دارد تا در صورتی که افراد مراجعه کننده کارت خود را همراه نداشتند امکان سوختگیری فراهم باشد.

البته در این میان نقش برخی از دفاتر پلیس+10 در کاهش درخواست کارت سوخت المثنی نیز بی‌تأثیر نیست چراکه این دفاتر در مقابل تقاضا ارباب رجوعان خود برای دریافت کارت سوخت، با این استدلال که "با تک نرخی شدن و حذف سهمیه بنزین، درخواست کارت سوخت المثنی نه تنها بی معنی است بلکه هزینه‌ای را به فرد تحمیل می‌کند" آنها را از درخواست دریافت کارت سوخت منصرف می‌کنند.

این شرایط در حالیست که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این به خودروداران توصیه کرده است: هنگام سوخت‌گیری از کارت سوخت خود استفاده کنند؛ چراکه با توجه به اینکه هر جایگاه یک یا دو عدد کارت در اختیار دارد ممکن است سوخت‌گیری با زمان بالا انجام شود.

همچنین یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از کارت سوخت شخصی این است که در صورتی که فرد به حجم بنزین دریافتی از جایگاه اعتراض داشته باشد می‌توان از طریق کارت سوخت مورد نظر این موضوع را بررسی کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها