کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره باشگاه‌های ورزشی در تهران چقدر است؟


کد خبر : ۱۳۴۱۸یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱:۱۴۵۲۸۸ بازدید

عده‌ای با شروع فصل تابستان، به فکر راه‌اندازی باشگاه ورزشی و کسب درآمد زیاد هستند، اما اجاره یک باشگاه ورزشی چقدر هزینه می‌برد؟
نرخ اجاره باشگاه‌های ورزشی در تهران چقدر است؟نرخ اجاره باشگاه‌های ورزشی در تهران چقدر است؟

با شروع فصل تابستان و آغاز تعطیلات، بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان برای استفاده کردن از این لحظات، در باشگاه‌های ورزشی ثبت نام می‌کنند، از این رو در این ایام از این باشگاه‌ها معمولا استقبال زیادی شده و دارندگان این باشگاه‌ها درآمد خوبی به دست می‌آورند، بنابراین بسیاری به فکر ایجاد کسب و کاری در باشگاه‌ها هستند. در این مورد بعضی از افراد ملکی داشته و برخی دیگر ملکی را اجاره کرده و این کار را شروع می‌کنند. اما کسانی که مایل به اجاره ملکی برای راه‌اندازی باشگاه ورزشی هستند، باید ملکی را اجاره کنند که جواز راه‌اندازی باشگاه داشته باشند.

در شهر تهران نیز برخی از افراد آگهی‌هایی برای اجاره دادن ملک خود می‌دهند،‌ که بعضی از این ملک‌ها جواز داشته و برخی دیگر جواز تجاری دارند که به گفته صاحبان این ملک‌ها، می‌توان به راحتی برایشان جواز باشگاه ورزشی گرفت.

در منطقه هفت تهران، بر خیابان عباس‌آباد، ملکی تجاری به مساحت 570 مترمربع مناسب برای باشگاه ورزشی، سفره‌خانه و... با رهن کامل یک میلیارد و 500 میلیون تومان وجود دارد، همچنین ملک دیگری در همین منطقه با مساحت 290 مترمربع با رهن کامل 800 میلیون تومان آگهی شده است. صاحب این آگهی می‌گوید: این ملک تجاری است و گرفتن جواز باشگاه ورزشی برایش بسیار آسان است.

به گزارش اقتصادنیوز، یکی دیگر از ملک‌های جوازدار در تهران واقع در صادقیه است که با مساحت 300 متر با قیمت 150 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 11 میلیون تومان اجاره، آگهی شده است، به گفته صاحب آگهی، این ملک در گذشته نیز مجموعه ورزشی بوده و جواز راه‌اندازی باشگاه را نیز داراست و اکثر دستگاه‌های بدنسازی در این ملک وجود دارد.

دو مجموعه دیگر، یکی با مساحت 350 متر و دیگری با مساحت 150 متر در اندیشه، به ترتیب با قیمت‌های 170 و 60 میلیون تومان رهن کامل آگهی شده‌اند.

ملک دیگری در انتهای اشرفی با قیمت 30 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه دو میلیون تومان وجود دارد، البته این قیمت تنها برای سانس بانوان است.

در منطقه 19 تهران، در حوالی پاسگاه نعمت‌آباد،‌ ملکی تجاری با مساحت 120 متر با قیمت 60 میلیون تومان رهن کامل وجود دارد، در آگهی این ملک تجاری نوشته شده است «مناسب برای کارگاه، آژانس‌های هواپیمایی، داروخانه و باشگاه ورزشی».

در ضمن افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی، علاوه بر این هزینه‌هایی که باید بابت اجاره ملک بپردازند، باید مبلغ دیگری بابت خرید وسایل ورزشی مرتبط با رشته نیز پرداخت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها