کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حق حضور اعضای هیات مدیره ماهانه 540 هزارتومان


کد خبر : ۱۳۳۸۷شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۲۷۱۳۶۴ بازدید

بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا شیشه، صورتهای مالی شرکت شامل ترازنامه، سود و زیان و جریان وجوه نقد برای سال ...

بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا شیشه، صورتهای مالی شرکت شامل ترازنامه، سود و زیان و جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به آخر اسفند 1393 با اکثریت آراء تصویب شد.

 

بر اساس اطلاعات مندرج در کدال، صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا شیشه (سهامی عام) به منظور بررسی حسابها و عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1393 منعقده در مورخ 6 تیر ماه 1394 منتشر شد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا شیشه (سهامی عام) ثبت شده به شماره 139063 و شناسه ملی 10101821319 در اداره ثبت شرکت‌ها بر طبق ماده 97 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت و آگهی در روزنامه‌ کثیرالانتشار شرکت (اطلاعات شماره 26181 مورخ سه‌شنبه 26 خرداد ماه 1394) در ساعت 16 روز شنبه مورخ 1394/4/6 از محل سالن اجتماعات روابط عمومی سایپا واقع در کیلومتر 15 جاده مخصوص کرج - شرکت خودروسازی سایپا با حضور بیش از 58 درصد صاحبان سهام یا نمایندگان قانونی آنان و همچنین نماینده محترم سازمان بورس اوراق بهادار تشکیل و در مورد انتخاب اعضا هیأت رئیسه مجمع با توجه به ماده 101 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت اخذ رأِ به عمل آمد و آقای ابراهیم آقاپور به عنوان رئیس مجمع و آقایان علیرضا بادکوبه، هزاوه و مهرداد اسلامی به عنوان نظار و آقای سیدمحمد محسنی سهی به عنوان دبیر مجمع با اکثریت آراء حاضرین، انتخاب شدند.

ابتدا رسمیت جلسه توسط رئیس مجمع اعلام و دستور جلسه مجمع به شرح آگهی منتشره در روزنامه کثیرالانتشار شرکت قرائت شد.

سپس گزارش هیأت مدیره درباره فعالیت و وضع عمومی شرکت در طی سال مالی منتهی به آخر اسفند ماه 1393 متضمن صورت دارایی و دیون شرکت در پایان سال مذکور و همچنین ترازنامه و حساب عملکرد و سود و زیان شرکت و گزارش حسابرس و بازرس شرکت قرائت و مجمع پس از بحث و تبادل‌نظر ضمن رعایت ماده 88 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت موارد زیر را مورد تصمیم‌گیری قرار داد.

1) صورتهای مالی شرکت شامل ترازنامه، سود و زیان و جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به آخر اسفند 1393 با اکثریت آراء حاضرین مورد تصویب قرار گرفت.

2) مجمع ضمن قدردانی از رحمات حسابرسان با اکثریت نسبی آراء حاضران بر طبق ماده 88 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت، مؤسسه حسابرسی فاطر (حسابداران رسمی) به شناسه ملی 10100188574 را به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و مؤسسه حسابرسی رهبین (حسابداران رسمی) به شناسه ملی 10100379311 را به عنوان حسابرس و بازرس علی‌البدل شرکت برای سال مالی 1394 انتخاب نمود و تعیین حق‌الزحمه حسابرس و بازرس اصلی و علی‌البدل را به هیأت مدیره شرکت سایپا شیشه (سهامی عام) محول نمود.

3) مجمع با اکثریت آراء حاضرین، مبلغ حق حضور در جلسات اعضاء غیرموظف هیأت مدیره جهت سال 1394 را با رعایت مفاد ماده 134 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفند 1347 ماهیانه مبلغ 5.400.000 ریال ناخالص، در ازای حداقل دو جلسه در ماه تعیین نمود و تعیین مبلغ حق‌الزحمه اعضا موظف را در اختیار شرکت سایپا قرار داد.

4) معاملات موضوع ماده 129 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مندرج در یادداشت همراه صورت‌های مالی بر طبق مقررات اصلاحیه قانون تجارت با اکثریت آراء حاضرین مورد تصویب قرار گرفت.

5) با اکثریت آراء حاضرین، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت انتخاب شد.

6) مشروح مذاکرات مجمع بر طبق ماده 105 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت متضمن مذاکرات و تصمیمات مجمع و انجام امور موردنظر به شرح برگ جداگانه صورتجلسه شد و مقرر شد هیأت مدیره شرکت نسبت به انجام تکالیف مجمع اقدام لازم به عمل آورند.

7) مجمع با اکثریت آراء حاضرین به مدیرعامل شرکت سایپا شیشه (سهامی عام) وکالت با حق توکیل به غیر داد تا نسبت به ثبت و انجام تشریفات قانونی این صورتجلسه در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام نماید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها