کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرنوشت پاساژ علاءالدین چه شد؟


کد خبر : ۱۳۱۸۳یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۳۹۳۴۶۳ بازدید

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین توضیحاتی ارائه کرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل قناعتی در مورد سرانجام مجتمع علاءالدین که در حال حاضر پرونده آن در دیوان عدالت اداری در حال بررسی است؛ گفت: 20 روز پیش رئیس سازمان عدالت اداری در جلسه ای عنوان داشت که قصد دارند سریعا موضوع پرونده این پاساژ را تعیین تکلیف کنند تا مالک و شهرداری تکلیف خود را بدانند.

وی با بیان اینکه پنج کارشناس بررسی این پرونده را برعهده دارند، گفت: البته کارشناس‌ها مبلغ بالایی را پیشنهاد کرده‌اند اما با این حال جدیت زیادی در اجرای حکم وجود دارد.

قناعتی با اشاره به دیدارش با رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام گفت: در این جلسه رئیس دیوان عدالت اداری باز هم اعلام کردند که هنوز این پرونده در دست بررسی است و تلاش دارند تا هرچه سریعتر این حکم را صادر کنند.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت تذکرش در خصوص ساخت 35 واحد مسکونی بدون اخذ پروانه در منطقه یک نیز گفت: از زمان تذکر سه هفته می‌گذرد و شهرداری باید طی یک هفته اخیر در مورد این تذکر جواب دهد که چرا 35 واحد مسکونی، بدون صدور پروانه ساخت و ساز کرده‌اند.

قناعتی با بیان اینکه برخی عنوان داشتند که ممکن است این بناها با پیش پروانه ساخته شده باشد گفت: در سایت شهرداری نیز عنوان شده است که ارائه برگه اولیه مجوزی برای شروع فعالیت نیست و نکته قابل توجه بی قانونی و عدم نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز در نواحی منطقه است.

وی افزود: جای سوال است که شهرداری منطقه یک، با آن حجم کارکنان چطور جلوی ساخت این خانه ها را نگرفته است اما اگر در جنوب تهران فردی بخواهد انباری در منزلش بسازد، شهرداری مانع این می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها