کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تهرانی‌ها اینترنت اعتباری بخرند


کد خبر : ۱۳۱۴۴شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۳۶۲۸۹۶ بازدید

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: سرویس جدید پیش پرداخت (Pre paid) اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران به سه ...

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: سرویس جدید پیش پرداخت (Pre paid) اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران به سه صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی به فروش می‌رسد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا بیدخام با بیان این مطلب که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام این سرویس به صورت حضوری در مراکز مخابراتی، از طریق تماس با سامانه 2020 یا مراجعه به سایت www.tct.ir اقدام نمایند گفت: سرویس پیش پرداخت، بر روی پهنای باند 512 کیلوبیت، 1 و 2 مگابیت در محدوده زمانی 6 و 12 ماهه به متقاضیان (مالکان و مستاجرین) ارائه می‌شود.

وی یکی از امتیازات ویژه این طرح را مدیریت سرویس توسط مشترکان خواند و اظهار داشت: خرید حجم اضافه، مدیریت و مشاهده میزان مصرف سرویس از طریق سایت شرکت مخابرات استان تهران برای مشترکان قابل انجام است.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران در خصوص قوانین حجم اضافی گفت: در طول مدت قرارداد، امکان خرید حجم اضافی وجود دارد و اگر قبل از انقضای قرارداد نسبت به تمدید آن اقدام شود، حجم اضافه مصرف نشده به قرارداد جدید منتقل می‌شود.

او گفت: مشترکانی که تمایل دارند از افزایش سرعت 2 تا 4 برابر دریافت حجم اضافی و دانلود شبانه رایگان با تعرفه قبلی استفاده کنند می‌توانند نسبت به جایگزینی سرویس اینترنت نامحدود به حجمی اقدام نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها