کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش 900 تومانی قیمت مرغ در هفته اخیر


کد خبر : ۱۳۰۴۵چهارشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۲۶۲۷۳۰ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در ماه رمضان امسال، برعکس سال‌های قبل افزایش تقاضا برای خرید گوشت مرغ نداشتیم و حتی ...

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در ماه رمضان امسال، برعکس سال‌های قبل افزایش تقاضا برای خرید گوشت مرغ نداشتیم و حتی کاهش قیمت نیز داشتیم؛ به گونه‌ای که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ از 6600 تومان در هفته اخیر به 5700 تومان کاهش یافت.

مهدی یوسف‌خانی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش 900 تومانی قیمت مرغ در مقایسه با یک هفته قبل، مرغداران متضرر شده‌اند و امسال در ماه مبارک رمضان برعکس سال‌های قبل، تقاضا نه تنها افزایش نیافت بلکه کاهش هم داشته است.

وی با بیان اینکه حدود 30 درصد از مرغ مورد نیاز تهران را استان مازندران تامین می‌کند، گفت:‌ یکی از تولیدکنندگان اصلی مرغ در کشور، استان مازندران است که سازمان دامپزشکی به دلایلی اجازه بارگیری به حدود 80 درصد از مرغداران این استان را نمی‌دهد و همان 20 درصدی از مرغداران که می‌توانند بارگیری کنند شرایط بسیار سخت و دشواری را برای آن ها در نظر گرفته و مجوزهای خاص خودشان را دارند.

یوسف‌خانی با بیان اینکه این موضوع ضربه سنگینی به تولیدکنندگان وارد می‌کند، عنوان کرد: قیمت مرغ زنده از کیلویی 4200 تومان به 3400 تومان کاهش یافته است و مرغ های بالای سه کیلوگرم در سالن های مرغداری باقی مانده‌اند. این در حالی است که این مرغ ها باید کشتار شوند ولی سازمان دامپزشکی همچنان به بهانه سلامت جامعه، از این امر خودداری می‌کند.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از مسوولان مربوطه خواستار رسیدگی به این موضوع شد چون تولیدکنندگان متضرر می شوند و نمی‌توانند فعالیت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها