کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روزهای خوش بورس تهران


کد خبر : ۱۳۰۱۲سه شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳:۳۶۱۳۱۲ بازدید

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس برای دومین روز پیاپی مثبت بود با رشد 563 واحدی به ارتفاع 65 هزار واحد نزدیک شد.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد 1052 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 194 میلیارد تومان در 59 هزار نوبت به ثبت رسید و شاخص بورس با رشد 563 واحدی تا ارتفاع 64 هزار و 839 واحدی پیش رفت.

بیشترین اثر مثبت بر روند حرکتی نماگر بازار سرمایه را نیز نمادهای معاملاتی تاپیکو، شبندر و پارسان به نام خود کردند و در مقابل نمادهای معاملاتی فارس، اخابر و پکرمان مانع رشد بیشتر شاخص بورس شدند.بیشترین افزایش قیمت سهام هم امروز به نام نمادهای معاملاتی شمواد، شپلی و شبندر و بیشترین کاهش به نام نمادهاهای معاملاتی شپارس، پدرخش و ثفارس شد و وبملت، وبصادر، خپارس، خودرو، تاپیکو، فاذر و ونفت هم بیشترین بیننده را داشتند.

شاخص های اصلی بازار نیز امروز روز مثبتی را گذراندند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 233 واحد، کل(هموزن) 67 واحد، قیمت(هموزن) 59 واحد، آزادشناور 809 واحد، بازار اول 464 واحد و بازار دوم 798 واحد افزایش را به خود دیدند.بازارهای فرابورس ایران نیز در روزجاری شاهد دادوستد 537 میلیون ورقه به ارزش 214 میلیارد تومان در 20 هزار نوبت بود و آیفکس با رشد 10.6 واحدی در کانال 734 واحد قرار گرفت.

بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکتهای داروسازی فارابی، کیمیدارو، صنعتی بوتان، سیمان هرمزگان، فرآوری زغال سنگ پروده طبس، پتروشیمی مارون، حق تقدم شرکت گلوکوزان، حق تقدم شرکت آباد گران ایران و توقف نمادهای معاملاتی شرکتهای شهد ایران، محورسازان ایران خودرو، سایپا شیشه، تکنوتار، تجارت الکترونیک پارسیان، سرمایه گذاری مسکن تهران، سیمان کردستان و بهنوش ایران هم از دیگر اتفاقات امروز بازار سهام بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها