کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات پنجمین مرحله توزیع سبد کالا


کد خبر : ۱۲۹۷۳دوشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵:۰۵۳۷۲۰ بازدید

در جدیدترین مرحله از توزیع سبد امنیت غذایی برای اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی محدودیت کالا حذف و طبق تحقیقات، میزان اعتبار خرید از ...

در جدیدترین مرحله از توزیع سبد امنیت غذایی برای اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی محدودیت کالا حذف و طبق تحقیقات، میزان اعتبار خرید از 30 تا 120 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پنجمین مرحله از توزیع سبد کالایی توسط دولت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده است که اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مشمول دریافت این سبد کالایی هستند.

براساس این گزارش، طبق مراجعه خبرنگار فارس به یکی از فروشگاه های زنجیره‌ای واقع در خیابان ویلا نجات اللهی در محدوده فردوسی مشخص شد که محدودیت کالایی برای خرید برداشته شده است، بنابراین تمام افرادی که مشمول دریافت سبد کالا هستند، از هر نوع کالا می‌توانند با توجه به نیاز خرید کنند.

به گفته یکی از کارکنان مسئول در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، افرادی که مشمول طرح توزیع سبد امنیت غذایی هستند، باید به شماره 5000499 کد ملی سرپرست خود را ارسال کنند تا مشخص شود که چه میزان اعتبار برای آنان درنظر گرفته شده است.

طبق تحقیق خبرنگار فارس، مبالغ درنظر گرفته شده برای این طرح از 30 هزار تومان تا 120 هزار تومان با توجه به تعداد اعضاء و میزان قدرت خرید مشمولان است.

یعنی دولت تنها با 100 هزار تومان درصدد تأمین امنیت غذایی مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است.

براساس این گزارش، با مبلغ 100 هزار تومان یک کیسه برنج 10 کیلویی و یک عدد مرغ می‌توان تهیه کرد که این میزان برای یک خانواده تحت پوشش کمیته امدادی بهزیستی که شرایط سختی دارند، بسیار ناچیز است.

به گزارش فارس، دولت پیش از این اعلام کرده بود که از محل حذف یارانه نقدی اقشار ثروتمند جامعه، اعتبار توزیع سبد امنیت غذایی را افزایش داده و مشمولان جدیدی را اضافه خواهد کرد.

براساس این گزارش، هم‌اکنون افراد مشمول می‌توانند با کارت بانکی یارانه به فروشگاه‌ها مراجعه کنند و چند قلم کالا خریداری کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها