کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سپرده روزشمار در بانک مهر اقتصاد چند درصد است؟


کد خبر : ۱۲۹۶۲دوشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۵۵۲۱۹۲۳ بازدید

بانک مهر اقتصاد سپرده سرمایه گذاری روزشمار جدیدی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

پس از کاهش نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شد بانک مهر اقتصاد محصول جدیدی را در ویترین خود قرار داده است.

به گزارش اخبار بانک ، بانک مهراقتصاد همواره در زمره بانک ها و موسسات مالی و اعتباری قرار دارد که محصولات سپرده های سرمایه گذاری متنوعی را پیش روی مشتریان خود قرار می دهد.

همچنین این بانک از جمله بانک هایی است که تقریبا تمامی عقود اسلامی که در قانون بانکداری بدون ربا آمده است را در تسهیلات خود گنجانده است و از این نظر نیر تنوع تسهیلاتی بسیاری دارد. تازه ترین محصول سپرده سرمایه گذاری این بانک سپرده روزشمار با نرخ 19درصد است که سود آن بطورت علی الحساب و در پایان هر ماه به حساب مشتری واریز می شود.

همانطور که در عکس ذیل مشاهده می کنید بنر این نوع سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت در پشت شیشه یکی از شعبات این بانک اطلاع رسانی شده است.




بانک مهر اقتصاد از ابتدای امسال سهام خود را در فرابورس واگذار کرده است و به نظر می رسد روند اخذ مجوز نهایی خود را تا حدود زیادی طی کرده است.

این بانک دارای بیش از 800 شعبه در سراسر کشور است و از مدت ها پیش زیرساخت های عضویت در شبکه شتاب و پیاده سازی نرم افزار با قابلیت انجام امور بانکی همانند دیگر بانک ها کشور را دارا می باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها