کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها گوشی‌ها در بازار تهران


کد خبر : ۱۲۹۳۲یکشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۴۵۱۴۱۴۰ بازدید

حال آنطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، این تنها گوشی‌های هوشمند نیستند که در میان افراد، محبوب و پرفروش‌اند. بلکه تلفن‌های‌ همراه‌ ساده نیز ...
 با پیشرفت تکنولوژی و وجود رقابت در میان برندهای تلفن‌همراه، هر روز شاهد حضور محصولی نو در بازار داغ دیجیتال بوده‌ایم. این برندها هر روزه مدل‌های جدیدی را به این بازار جذاب ارائه می‌کنند تا مشتریان بتوانند از امکانات آنها بهره ببرند. محصولات عرضه‌شده در رنج قیمتی متفاوتی هستند و افراد برحسب سرمایه و سلیقه خود می‌توانند برای خرید آنها هزینه کنند. 

به گزارش اقتصادنیوز، با توجه به امکاناتی که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد طبیعی است که این روزها توانسته‌اند از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند.  البته برخی از این گوشی‌ها  به دلایلی از قبیل قیمت بالا، نداشتن کیفیت کافی و... نتوانسته‌اند خود را ثابت کنند. 

حال آنطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، این تنها گوشی‌های هوشمند نیستند که در میان افراد، محبوب و پرفروش‌اند. بلکه تلفن‌های‌ همراه‌ ساده نیز نشان داده‌اند که در میان مردم مصرف بسیاری دارند و همچنان روی بورس هستند، به طوریکه برخی از آنها جزو پرفروش‌ترین ها در این بازار جذاب محسوب می‌شوند. 

بهرشکل در ادامه این گزارش به معرفی چند نمونه از گوشی‌های محبوب و پرفروش در گوشی‌های هوشمند و غیرهوشمند می‌پردازیم. 

بطورمثال، گوشی پرچم‌دار سامسونگ، نوت 4 که در ابتدا با قیمت حدود دو میلیون و 700 هزار تومان عرضه شده بود از تلفن‌‌های همراهی است که در میان عموم پرطرفدار بوده و با این حال که مدل های جدید دیگری توسط برند سامسونگ ارائه شده است، باز هم طرفداران خاص خود را دارد.البته این در حالی است که با عرضه سری جدید سامسونگ قیمت این پرچم‌دار حدود یک میلیون تومان کاهش یافته است و هم‌اکنون یک میلیون و 725 هزار تومان قیمت دارد. 

در این میان همچنین سری جدید سامسونگ، مدل S6  با وجودیکه زمان زیادی از حضورش در بازار نگذشته است، توانسته در بازار محبوبیت خاصی پیدا کند  و از پرفروش‌ترین‌ها باشد. 

اما در میان این گوشی‌های مدرن و گران‌قیمت، گوشی‌های ارزان‌قیمت نیز، قابل مشاهده هستند که مشخص است این گوشی‌های ساده و البته پرکاربرد، در میان عموم جایگاهی خاص دارند و از یاد نمی‌روند. حتی برخی افراد استفاده از این گوشی‌های ساده را به گوشی‌های مدرن امروزی ترجیح می‌دهند. 

به نظر می‌رسد این موبایل ‌ها به دلیل قیمت پایین پرفروش بوده‌اند، البته این افراد می‌توانند کسانی باشند که برای استفاده از امکانات روز، وسایل دیگر نظیر تبلت‌ها و... را می‌پسندند. به طورمثال برخی از گوشی‌های ساده و غیرهوشمند نوکیا و سامسونگ نیز جزو پروفروش هستند. 

به گزارش اقتصادنیوز، فهرستی از برخی تلفن‌های همراه پرفروش و محبوب در بازار ایران گردآوری شده است که از برندهای مختلف هستند و هر کدام به نحوی مورد پسند مشتریان واقع شده‌اند. 
 
 
125kajdz3br0d2ef95vn.png


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها