کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران به پرواز درآمد


کد خبر : ۱۲۸۲۴چهارشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۵۲۱۹۴۶ بازدید

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته با افزایش 1000 واحدی، کانال 63 هزار واحدی را فتح کرد.

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته هزار واحد افزایش یافته و در نقطه 63 هزار و 559 واحد ایستاد.

همچنین شاخص کل با معیار هموزنی 114 واحد افزایش یافته و به 9 هزار و 802 واحد رسید و ارزش روز بازار بورس امروز به 278 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از 667 میلیون برگ بهادار در قالب سهام وحق تقدم در قالب 52 هزار نوبت معامله و به ارزش 186 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

در جریان معاملات امروز برخی از نمادها مانند کاشی حافظ، خودروسازی، نماد خاور و داروسازی کیمی‌دارو، صنعتی بوتان، پالایش نفت متوقف شده و همچنین ادامه عرضه حق تقدم سهام گسترش نفت و گاز پارسیان و بانک انصار روی داد. امروز نمادهای پربیننده بورسی مربوط به بانک ملت، بانک صادرات، پارس خودرو، ایران خودرو، صنایع آذراب، سرمایه‌‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بوده‌اند.

نمادهای فارس، تاپیکو، وب‌ملت، پارسان، حکشتی، وب‌صادر، وغدیر همگی در تقویت شاخص کل اثرگذار بودند. امروز شاخص قیمت در بورس با معیار وزنی ارزشی 416 واحد تقویت شده و به 26 هزار و 461 واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هموزنی 101 افزایش یافته و به 8 هزار و 630 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با 1321 واحد افزایش به 72 هزار و 659 واحد رسید. شاخص بازار اول با 698 واحد افزایش به 45 هزار و 738 واحد رسید و شاخص بازار دوم با 2 هزار و 212 واحد افزایش به 131 هزار و 900 واحد رسید.

به گزارش فارس، امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل با 9 واحد افزایش به 700 واحد رسید و ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به 57 هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران فرابوسی بیش از 104 میلیون برگ بهادار در قالب 16 هزار نوبت معامله و به ارزش 100 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نمادهای پربیننده فرابورسی مربوط به گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، قاسم ایران، سرمایه‌گذاری مسکن ایران، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بانک دی، بانک حکمت ایرانیان و سهامی ذوب‌آهن اصفهان بوده‌اند.

نمادهای تقویت‌کننده شاخص فرابورس شامل جم، پترول، ذوب، شرانل، وگردش، دی، حسینا بوده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها