کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آماده فروش مخابرات با شرایط خرید هستیم


کد خبر : ۱۲۷۴۴دوشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۳۶۲۰۸۵ بازدید

رئیس هیات مدیره مخابرات ایران گفت : عاشق نگه داشتن سهام این شرکت نیستیم و هر کس می‌خواهد که در قالب کنسرسیوم و شرکت مستقل مخابرات ...

رئیس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: عاشق نگه داشتن سهام این شرکت نیستیم و هر کس می‌خواهد که در قالب کنسرسیوم و شرکت مستقل مخابرات را خریداری کند آماده واگذاری این شرکت با همان شرایطی که آن را خریدیم هستیم.

سید مصطفی سید هاشمی رئیس هیات مدیره مخابرات ایران صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی تهران اشاره به برخی نزاع‌های به وجود آمده بین دولت و مخابرات داشت و گفت: تا صحبت از خصوصی سازی می‌شود بر سر مخابرات می‌زنند در حالی که مخابرات را زمانی خریدیم دو برابر رقمی که در تابلو بورس پیشنهاد شده بود بابتش پرداختیم. وی برای اولین بار عنوان کرد:‌ عاشق نگه داشتن این سهام نیستیم و هر کس می‌خواهد که در قالب کنسرسیوم و شرکت مستقل مخابرات را خریداری کند آماده واگذاری این شرکت با همان شرایطی که آن را خریدیم هستیم.

او افزود: سیاست ما ماندگاری نیست و تنها آمده‌ایم محل عبور را باز کنیم.

وی گفت: شنبه هفته آینده این موضوع را کتبا منتشر خواهیم کرد.

وی درباره اقساط خرید مخابرات از دولت افزود:‌از 16 قسط بابت خرید مخابرات که باید پرداخت می‌شد 11 قسط پرداخت شده که تنها 5 قسط باقیمانده که طی 2.5 سال آینده آنرا تسویه خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره مخابرات ایران با اشاره به صحبت‌ها معاون وزیر ارتباطات در ارتباط ارزش 140 میلیارد تومانی مخابرات گفت: ایشان ارزش مخابرات را به یک سوم ارزش واقعی آن عنوان کرده‌اند اما با این حال حاضریم به کمتر از این مبلغ واگذار کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها