کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نقره در سراشیبی سقوط


کد خبر : ۱۲۷۰۸یکشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۴۲۱۴۸۴ بازدید

فعالان بازار نقره از علت کاهش قیمت نقره در یک ماه اخیر سخن گفته و وضعیت آن در یک ماه آتی را پیش‌بینی کردند.

فعالان بازار نقره از علت کاهش قیمت نقره در یک ماه اخیر سخن گفته و وضعیت آن در یک ماه آتی را پیش‌بینی کردند.

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر در میان فلزات گرانبها قیمت نقره دچار نوسان قابل توجهی بوده و روندی نزولی را طی کرده است.

 در همین راستا امیرحسین نقره‌چی، مدیر فروش نقره در بازار تهران در مورد علت کاهش قیمت نقره به اقتصادنیوز گفت: علت کاهش قیمت فلزات گرانبها و نقره درخواست کم مردم است. یعنی تقضا کم است و عرضه زیاد.او در مورد تاثیر مذاکرات لوزان روی قیمت نقره گفت: تا الان که تاثیری نداشته است، این مذاکرات در بازارهای جهانی تاثیر نخواهد داشت ولی اگر به توافق برسیم در بازار ایران تاثیر قیمت خواهیم داشت.

نقره‌چی در مورد پیش‌بینی قیمت نقره افزود: به نظر من قیمت‌ فلزات گرانبها در یک ماه آینده تغییر آنچنانی نخواهند داشت ولی باز هم شاهد کاهش قیمت نقره خواهیم بود.

 در هیمن راستا امیر حاج‌نبی، یکی از فعالان در حوزه فلزات گرانبها و نقره هم در مورد علت کاهش قیمت نقره به اقتصادنیوز گفت: در چند ماه گذشته به علت اعتصاب کارگران معادن آفریقا قیمت نقره روند صعودی داشت اما با رفع شدن این مشکل، قیمت این فلز روندی نزولی‌‌ را طی کرد و در یک ماه گذشته نقره قیمت رو به پایین به خود گرفت.او در مورد تاثیر مذاکرات هسته‌ای روی قیمت نقره نیز گفت: در بازار جهانی که هیچ اثری نخواهد داشت ولی در صورت توافق قیمت تمام فلزات گرانبها از جمله نقره پایین خواهد آمد.

 حاج‌نبی در مورد پیش‌بینی قیمت نقره در یک ماه آینده نیز اظهار کرد: قیمت‌ها تغییر زیادی نخواهد داشت با این حال نوسان کمی وجود دارد و باز شاهد کاهش کمی در قیمت نقره خواهیم بود.


cb4tevx6wkoxrgjlub9.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها