کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارایه گزارش تخلفات واردکنندگان خودرو تا پایان تابستان


کد خبر : ۱۲۶۷۱شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۲۰۳۱۵۷ بازدید

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی شدید برخی مدل‌ها و برندهای خودروهای خارجی از ورود کمیسیون متبوعش به این ...
ارایه گزارش تخلفات واردکنندگان خودرو تا پایان تابستانارایه گزارش تخلفات واردکنندگان خودرو تا پایان تابستان

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی شدید برخی مدل‌ها و برندهای خودروهای خارجی از ورود کمیسیون متبوعش به این موضوع برای تهیه گزارش تخلفات وارد کنندگان خودرو تا پایان فصل تابستان خبر داد.

رضا رحمانی با انتقاد از عملکرد وارد کنندگان خودرو خواستار نظارت جدی‌تر وزرات صنعت، معدن و تجارت بر عملکردها در این حوزه شد و افزود: قیمت خودروهای وارداتی در کشور مبدا به اضافه هزینه‌های واردات آنها به داخل کشور نشان می‌دهد که وارد کنندگان، سودهای کلانی را روی هر دستگاه خودروی وارداتی به جیب می‌زنند؛ با بررسی برخی برندهای خودرویی این مساله اثبات شده است بنابراین لازم وزارت و صنعت، معدن و تجارت با جدیت بیشتری به این مساله ورود کند.

وی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو و سایر کالاهای وارداتی را تاسف آور دانست و افزود : در همه کالاهای وارداتی به خصوص خودرو یا خدمات پس از فروش توسط شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ارائه نمی‌شود یا خدمات ارائه شده در کشور مبدا به مشتریان ایرانی داده نمی‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ماموریت رئیس هیات تحقیق و تفحص صنعت خودرو برای بررسی فرآیند واردات خودرو خبر داد و افزود: وارد کنندگان خودرو در دولت سابق با ارز مرجع خودرو وارد کردند و پس از دپو در انبارهای مختلف به قیمت ارز آزاد در بازار فروختند.

رحمانی افزود:‌کمیسیون صنایع و معادن در حال رصد کردن و جمع آوری اطلاعات وارد کنندگان عمده خودرو از گمرک و سایر مراجع رسمی هستیم که پس از نهایی شدن اطلاعات جمع آوری شده گزارش تخلفات اتفاق افتاده را رسما اعلام می‌کنیم.

نماینده مردم تبریز، فرصت تهیه گزارش کمیسیون صنایع و معادن را تا پایان تابستانی اعلام کرد و افزود: تا قبل از ارائه لایحه قانون برنامه ششم توسعه گزارش تخلفات احتمالی وارد کنندگان خودرو به مجلس ارائه می‌شود.

وی گران فروشی شدید شرکت‌های وارد کننده خودرو در برخی برندها و مدلها را تایید کرد و افزود: اطلاعات مستند وارد کنندگان خودرو آمار ارزهای مرجع و مبادله‌ای توسط آنان را از دستگاههای مسئول دریافت کرده‌ایم، بر اساس اطلاعات اولیه گران فروشی شدید در برخی مدل‌ها و برندهای خودروهای وارداتی اثبات شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها