کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازدید بابک زنجانی از پروژه خبرسازش


کد خبر : ۱۲۵۶یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸:۳۳۸۹۵۱ بازدید

حادثه ریزش خیابان ایران زمین همچنان خبر ساز است. وسعت ریزش و خطری که ساکنان این خیابان را تهدید می کند، مسئله ای نیست که به این زودی از خروجی خبرگزاری ها و سایت های خبری حذف شود.
بازدید بابک زنجانی از پروژه خبرسازشبازدید بابک زنجانی از پروژه خبرسازش

مجله مهر:  امروز عکسی در برخی سایت های خبری با عنوان «بابک زنجانی در محل حادثه» منتشر شد که به نظر می رسید، مربوط به بازدید او از محل پروژه بعد از حادثه باشد اما اینطور نیست.

عکسی که در سایت های خبری منتشر شد، برچسب پایگاه خبری فرهنگ نیوز را داشت و جست و جوی خبر مشخص کرد که این عکس مربوط به بازدیدی است که بابک زنجانی مدتی پیش از پروژه ایران زمین داشته است. زمانی که هنوز حادثه ای اتفاق نیفتاده بود و آسفالت خیابان ایران زمین سر جایش بود!پس از حادثه و همان شب مشخص شد که این پروژه متعلق به تیم بابک زنجانی است که توسط شرکت ستسا از زیرمجموعه های هلدینگ سورینت در حال ساخت است. اطلاعات پروژه هم به عنوان طرحی بزرگ و شگفت انگیز در سایت سورینت قرار دارد.

انتشار عکس بازدید بابک زنجانی از پروژه، این احتمال را تقویت می کند که خبرهای منتشر شده درباره نگرانی های ساکنان خیابان ایران زمین از ابتدای امسال ، واقعیت داشته و ممکن است زنجانی برای بررسی اوضاع سری به این پروژه بزرگ زده باشد.در واقع از حدود ۵ ماه پیش، گزارش هایی درباره نشست زمین های اطراف پروژه و ترک خوردگی دیوارهای منازل ساکنان خیابان ایران زمین ، منتشر شده بود. اما پیگیری های اهالی و ساکنان منطقه به نتیجه نرسید تا صبح پنجشنبه خیابان ایران زمین فرو بریزد .

گود برداری غیر اصولی و بیش از حد، به عنوان دلیل ریزش زمین اعلام شد و بلافاصله ساکنان خانه های در معرض خطر به محل امنی منتقل شدند.بابک زنجانی پس از رسانه ای شدن نامش در این خبر و به عنوان یکی از پروژه های شرکت تحت مدیریتش، تاکنون اظهار نظری نکرده است.
 



اتفاقی که بالاخره برای خیابان ایران زمین و خانه های آن افتاد؛ بخش زیادی از آسفالت و زمین ریزش کرد و خانه ها ترک خورد



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها