کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افتتاح رسمی حساب صندوق پس‌انداز وام 80 میلیونی


کد خبر : ۱۲۵۰۹یکشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۳۵۳۶۸۰ بازدید

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از اعلام رسمی افتتاح حساب صندوق پس‌انداز یکم (وام 80 میلیون تومانی) در روز سه‌شنبه هفته‌ ...

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از اعلام رسمی افتتاح حساب صندوق پس‌انداز یکم (وام 80 میلیون تومانی) در روز سه‌شنبه هفته‌ جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی خبر داد.

حامد مظاهریان در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر این‌که افتتاح حساب صندوق پس‌انداز یکم مسکن اتفاق بسیاری مهمی است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد پرداخت تسهیلات 80 میلیون تومانی مسکن را از سال جاری آغاز کنیم.

وی ادامه داد: برای این کار سپرده‌گذاران در حساب مختلف مانند صندوق جوانان، صندوق پس‌انداز و... که در انتظار دریافت تسهیلات هستند تحت شراطی می‌توانند از وام 80 میلیون تومانی استفاده کنند.

وی با تاکید بر این‌که سازوکار استفاده سپرده‌گذاران از وام 80 میلیون تومانی را بانک مسکن مشخص خواهد کرد، افزود: به دنبال عملیاتی کردن وام مذکور در سال جاری هستیم تا به مرور شاهد رونق بخش ساخت و ساز مسکن باشیم.معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌ باید سپرده‌گذاران بانک مسکن را تشویق کرد تا به این ترتیب وام 80 میلیون تومانی وارد بازار شده و منجر به خروج این بخش از رکود شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها