کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه امید ایرانیان


کد خبر : ۱۲۴۹۸یکشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷:۲۹۳۰۷۵ بازدید

مجوز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه امید ایرانیان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.

حبیب رضا حدادی در مورد نحوه فعالیت صندوق گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله نهادهای مالی هستند که فعالیت اصلی آنها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار شامل: سهام، حق تقدم سهام و اوراق بهادار با درآمد ثابت است و دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری در واقع مالکان صندوق بوده و به نسبت سرمایه‌گذاری خود، در سود و زیان صندوق شریک هستند.

سازمان بورس مجوز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت گنجینه امید ایرانیان را صادر کرد.

مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه امید از آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت گنجینه امید ایرانیان در تاریخ  18 خردادماه 94 خبر داد.

حدادی در مورد نحوه فعالیت صندوق گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله نهادهای مالی هستند که فعالیت اصلی آنها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار شامل: سهام، حق تقدم سهام و اوراق بهادار با درآمد ثابت است و دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری در واقع مالکان صندوق بوده و به نسبت سرمایه‌گذاری خود، در سود و زیان صندوق شریک هستند.

به گزارش فارس، حدادی اظهار داشت: صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت گنجینه امید ایرانیان از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و پیش‌بینی سود است که تنها در اوراق بهادار با درآمد ثابت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می کند و از این رو حداقل ریسک را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد. نرخ سود پیش‌بینی شده صندوق حداقل 22 درصد روز شمار علی‌الحساب و مقاطع پرداخت سود آن به­ صورت ماهانه به سرمایه‌گذاران خواهد بود.

مدیر عامل تأمین سرمایه امید در مورد ساز و کار صندوق اعلام کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده پیش‌بینی می شود که نرخ بازدهی صندوق از نرخ اعلام شده نیز فراتر رود و صدور واحدهای سرمایه‌گذاری به خالص ارزش دارایی‌های (NAV) روز و ابطال آن به خالص ارزش دارایی‌های (NAV) روز قبل صورت خواهد گرفت.

حدادی گفت: مدیریت و ضمانت نقدشوندگی صندوق به عهده شرکت تأمین سرمایه امید است و بانک سپه به­ عنوان نخستین بانک ایرانی و با گستردگی شعب خود وظیفه مدیریت ثبت صندوق را بر عهده دارد.

سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به شرکت تأمین سرمایه امید یا شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از تاریخ 18 خردادماه 94 لغایت 23 خردادماه 94 نسبت به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها