کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روند معاملات تالار پتروشيمي تغيير كرد


کد خبر : ۱۲۴۴۵شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷:۱۵۷۸۵ بازدید

اعلام قيمت‌های جديد محصولات پتروشيمی برای معاملات نيمه دوم خرداد و كاهش نرخ پايه عمده كالاها، روند معاملات هفته‌های اخير تالار پتروشيمي ...

اعلام قيمت‌های جديد محصولات پتروشيمی برای معاملات نيمه دوم خرداد و كاهش نرخ پايه عمده كالاها، روند معاملات هفته‌های اخير تالار پتروشيمي را تغيير داد.

مدیرکالایی کارگزاری اطمینان سهم با اشاره به حجم بالای عرضه‌ها در هفته گذشته به «پایگاه خبری بورس کالای ایران» گفت: با وجود رشد عرضه محصولات پتروشيمي در بورس كالا، حجم خریدها در هفته گذشته نسبت به هفته‌های قبل کاهش یافته بود، از سوی دیگر برخی محصولات مانند پی وی سی ها، با توجه به کاهش صادرات و میزان ساخت و سازها در انبارها انباشت شده است.

جواد موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: انتظار افت قیمت پی وی سی همچنان دربازار وجود دارد. این در حالی است که روز سه شنبه گذشته بازار بی رمق بود و تنها برخی از گریدهای خاص با افزایش تقاضا روبه رو بودند.

به گزارش دنیای اقتصاد، در همین حال حجم زیادی از عرضه‌ها هم وارد مچینگ (مازاد عرضه) شد، به‌طوری که برخی از گریدهای پلی پروپیلن‌ها مانند پلی‌پروپیلن گرید نساجی مارون که پیش‌تر بازار خوبی داشت، وارد سیستم مچینگ شد. براساس اين گزارش، معاملات محصولات شیمیایی نیز هفته گذشته آرام برگزار شد. علی جوانمردی کارشناس بازار شیمیایی نیز در اين باره به پايگاه خبري بورس كالاي ايران گفت: عرضه ۳۰۰ تنی جوش شیرین شیراز با نرخ پایه یک هزار و ۱۹۵ تومان، یک هزار و ۵۸۰ تن تقاضا داشت و معامله‌گران در محدوده یک هزار و ۳۳۰ تا یک هزار و ۳۴۰ تومان برای خرید این کالا رقابت کردند.

جوانمردی معتقد است؛ عرضه اندک جوش‌شیرین سبب شد تا بیشتر خریداران سعی کنند تا این کالا را با نرخ‌های بالاتر از پایه خریداری کنند. در همین حال اکثر محصولات شیمیایی در هفته گذشته و در بورس کالای ایران با نرخ پایه معامله شده و بخش زیادی از عرضه‌ها هم وارد سیستم مچینگ شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها