کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ تورهای استانبول و آنتالیا + جدول


کد خبر : ۱۲۳۸۶سه شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۴۴۱۰۶۲۴ بازدید

آنتالیا یکی از بنادر و شهرهای مهم ترکیه است که پایتخت توریستی این کشور محسوب می‌شود و خیلی‌ها آن را بهشت گردشگری ترکیه می‌دانند.
نرخ تورهای استانبول و آنتالیا + جدولنرخ تورهای استانبول و آنتالیا + جدول

 آنتالیا یکی از بنادر و شهرهای مهم ترکیه است که پایتخت توریستی این کشور محسوب می‌شود و خیلی‌ها آن را بهشت گردشگری ترکیه می‌دانند. 

از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا می‌توان به پارک کارالیولو که بزرگترین پارک آنتالیا است اشاره کرد و اطراف این پارک مناطق دیدنی نظیر تئاتر شهر و قلعه باستانی هیدرلیک قرار گرفته است. از دیگر نقاط دیدنی این منطقه می‌توان خانه و موزه آتاتورک، دره کوپرولو و بلدیبی را نام برد. 

 استانبول هم بزرگترین شهر ترکیه و سومین شهر توریستی جهان است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است. این تنگه قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می‌کند. این شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال 2010 انتخاب شد. از جاذبه‌های گردشگری آن می‌توان موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان‌احمد، کاخ توپکاپی، تپه‌های جاملیجا (بام استانبول)، بازار بزرگ استانبول (کاپالی چارشی) و... را نام برد. 

 به گزارش اقتصادنیوز، هزینه سفر به آنتالیا با تور به مدت اقامت، نوع هتل، اتاق، پرستیژ و خدماتی که به مشتریان‌ ارائه می‌دهند و همچنین نوع پرواز بستگی دارد. بر این اساس قیمت‌ها از 969 هزار تا هشت میلیون و 999 هزار تومان متغییر است و هزینه سفر به استانبول نیز از 699 هزار تا چهار میلیون و 460 هزار تومان متغییر است.
 همچنین اگر در پروازها صندلی‌ FIRS CLASS باشد مبلغ 300 هزار تومان و BUSINESS CLASS مبلغ 200هزار تومان افزایش نرخ دارد.


nwclsdioz9tr6udoz594.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها