کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجرای آپارتمان‌های بدون‌قيمت در آگهی‌های فروش


کد خبر : ۱۲۳۰۸یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰:۰۰۳۲۲۷ بازدید

برخي مشاوران املاك برای فروش آپارتمان از هر امتیاز مثبت ثبت شده در فایل برای بزرگ‌نمایی ويژگي‌هاي واحد مذکور استفاده می‌کنند تا در نهایت ...

برخي مشاوران املاك برای فروش آپارتمان از هر امتیاز مثبت ثبت شده در فایل برای بزرگ‌نمایی ويژگي‌هاي واحد مذکور استفاده می‌کنند تا در نهایت از طریق تعيين قیمت واقعي فروش بتوانند هرچه سریع‌تر فایل عرضه شده را به خریدار معرفی كرده و پیشنهاد به خرید را به انجام معامله پیش ببرند. اما در مقابل عده‌ای از مشاوران املاک هم از عنوان قیمت پیشنهادی فروش برخی از فایل واحدهای فروشی خودداری می‌کنند و سعی دارند به روش دیگری متقاضی را راضی به خرید کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد، خریداران برای پی بردن به قیمت پیشنهادی فروش این دسته از واحدها ابتدا باید از واحد مورد نظر بازدید کنند تا از ارزش آن مطلع شوند.برای مثال، یک واحد مسکونی 115 متری نوساز با کلیه امکانات، خوش نقشه در خیابان دریان نو برای فروش آگهی شده است. 

مشاور املاکی که به اصطلاح، دلال این فایل فروش است، تاکید کرده که قیمت فروش بعد از بازدید اعلام می‌شود. در چنین مواقعی با توجه به تجربه ثابت شده، ممکن است نرخ فروش اين واحدها بیش از ارزش واقعی منطقه تعيين شده باشد و مشاوران املاک از بازگو کردن آنها در آگهی خودداری می‌کنند چراکه یقین دارند خریدار به محض رو به رو شدن با قیمت فروش آن هم بدون رويت واحد، از خريد آن منصرف می‌شود؛ زیرا 100 درصد از بازه قیمتی واحد دلخواه خود در منطقه مورد نظر آگاهی دارد.در چنین مواردی بنگاهدار برای اینکه مشتری خود را از دست ندهد سعی می‌کند از طریق امکانات و امتیازهای واحد مذکور، اعتماد مشتری را نسبت به قیمت پیشنهادی فروش جلب کند.البته ناگفته نماند که این ترفند از سوی مشاوران املاک موفق هم بوده است.اگرچه آن دسته از فایل‌هایی که فاقد قیمت پیشنهادی فروش هستند در بازار فروش چشمگیر است اما بعد از تماس تلفنی، بنگاهداران نرخ آنها را عنوان می‌کنند اما تعداد فایل‌هایی که دلالان مشتری یاب آنها تاکید کنند که قیمت بعد از بازدید واحد اعلام می‌شود، محدود است و علت این شرط مشاوران به احتمال زیاد همان بحث قیمت‌گذاري بالا مي‌تواند باشد.

amnecmd6y6hoaid1dzwn.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها