کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدیرعامل سابق سایپا : 6 ماه پیش استعفا کرده بودم


کد خبر : ۱۲۲۹۹شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷:۳۶۲۱۲۶ بازدید

مدیرعامل سابق سایپا گفت: شش ماه پیش نامه استعفای خودم را به وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشته بودم.

مدیرعامل سابق سایپا گفت: شش ماه پیش نامه استعفای خودم را به وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشته بودم.

به گزارش تسنیم، سعید مدنی مدیرعامل سابق شرکت سایپا امروز در مراسم تودیع خود که در این شرکت برگزار شده بود با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چرا در شرایطی که سایپا وارد مرحله ثبات رسیده است آن را می‌خواهید ترک کنید اظهار داشت: استعفای من 6 ماه پیش به وزیر صنعت معدن و تجارت ارسال شده بود اما باید بگویم که سایپا مدتهاست یعنی از آذرماه سال گذشته با پشت سرگذاشتن شرایط بسیار سخت به وضعیت ثبات رسید.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید شرکت از جنبه مالی و جبران نقدینگی نیز دارای برنامه های منسجمی شود، افزود: در طول 4 سال مسئولیت خود در شرکت سایپا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آن انجام داده‌ام و امروز از این بابت بسیار خوشحالم که تا حدودی مشکلات کشور مرتفع شده است.

مدنی در پاسخ به این پرسش که آیا با رفتن شما از سایپا برنامه‌های این شرکت نیز با تغییراتی روبرو خواهد شد گفت: برنامه های شرکت سایپا بلندمدت بوده و امکان توقف ندارد برهمین اساس مدیریت جدید نیز با سیاست های خاص خود آنها را اجرایی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم مشکلات این شرکت با مدیریت جوان هرچه زودتر برطرف شده و در آینده شاهد تولید محصولات بیشتر و با کیفیت تری در آن باشیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه هم اکنون که شرکت سایپا را ترک می‌کنید بدهی بانکی این شرکت تا چه میزان است، گفت: این شرکت در گذشته به دلیل زیانها و فروش محصولات خود با قیمت‌های نامناسب با زیان‌هایی روبرو بود اما خوشبختانه توانستیم تا حدودی مشکلات نقدینگی خود را برطرف و در حال حاضر تسهیلات مالی بیشتری را برای جبران نیازمندی‌های خود دریافت کنیم.

جمالی مدیرعامل جدید سایپا نیز در ادامه صحبت‌های مدنی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد قیمت خودرو کیفیت محصولات تولیدی چیست، اظهار داشت: بنده نظرات خود را پس از نهایی کردن برنامه‌های شرکت اعلام خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه تخصص بنده بیشتر مالی است گفت: پیش از این به عنوان رئیس سرمایه گذاری ایران خودرو مشغول به فعالیت بودم که امیدوارم در شرکت سایپا نیز بتوانم با همکاری دوستان تصمیمات مناسبی را برای ارتقا و توسعه شرکت به کار بگیریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها