کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات قرارداد بیمه آتیه‌سازان حافظ با آموزش و پرورش


کد خبر : ۱۲۲۶۲جمعه، ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶:۴۹۵۴۴۵ بازدید

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با اشاره به جزئیات تفاهم‌‌نامه امضا شده این شرکت با وزارت آموزش و پرورش گفت: این تفاهم‌نامه به مدت ...

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با اشاره به جزئیات تفاهم‌‌نامه امضا شده این شرکت با وزارت آموزش و پرورش گفت: این تفاهم‌نامه به مدت ۱۶ ماه به امضا رسیده است.

سید مرتضی ادیانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به قرارداد امضا شده فی‌مابین شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ و وزارت آموزش و پرورش جهت پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت: این قرارداد براساس تفاهم‌نامه امضا شده 16 ماه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه آمده است که 4 ماه به صورت صندوقی (حق‌العمل‌کاری)‌ و بعد از آن نوع و شکل همکاری طبق نظر آموزش و پرورش و شرکت بیمه آتیه‌سازان ادامه پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با تأکید بر اینکه در این قرارداد، فرهنگیان آموزش و پرورش سرانه 15 هزار تومانی را به این وزارتخانه پرداخت خواهند کرد، گفت: بیمه تکمیلی آتیه‌سازان در این مدل، مدیریت بر هزینه‌ها را خواهد داشت و در واقع این شرکت فقط کارمزد خود را جهت ارائه خدمات از وزارت آموزش و پرورش دریافت می‌کند.

ادیانی با اشاره به آمار فرهنگیان تحت پوشش شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ خاطرنشان کرد: بالغ بر یک میلیون و 600 هزار نفر از فرهنگیان طبق قرارداد امضا شده از خدمات بیمه تکمیلی آتیه استفاده خواهند کرد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها