کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا به 1192 دلار رسید


کد خبر : ۱۲۲۶۰جمعه، ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳:۴۳۸۶۳ بازدید

قیمت طلا در جریان معاملات امروز اندکی افزایش یافت و به 1192 دلار در هر اونس رسید.

به گزارش رویترز، در حالی که قیمت دلار بخشی از رشد اخیر خود را از دست داده، قیمت طلا امروز در بالای پایین ترین رقم دو و نیم هفته اخیر در نوسان بود، اما به دلیل چشم انداز افزایش نرخ بهره در آمریکا، فلز زرد همچنان در مسیر دومین کاهش هفتگی متوالی خود قرار داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 2‌ دلار افزایش به 1191 دلار رسید. قیمت فلز زرد روز پنجشنبه به 1180 دلار و 55 سنت رسید که پایین ترین رقم دو هفته و نیم اخیر بود.، اما سپس با تضعیف ارزش دلار و شاخص های سهام اندکی ترمیم شد. قیمت طلا در این هفته همچنان 1.5 درصد کاهش داشته است.جیسون کریزولا، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «به نظر می رسد که قیمت (طلا) همچنان در حدود 1180 تا 1195 دلار در نوسان خواهد بود و با توجه به رشد ارزش دلار، احتمال کاهش بیشتر از افزایش است.»

تحلیلگران فنی در اسکوتیا موکاتا نیز گفتند، حرکت طلا در حال حاضر کاهشی است و در صورت عبور قیمت از 1171 دلار احتمال فروش های جدید وجود دارد.

پس از آنکه رئیس فدرال رزرو آمریکا هفته گذشته اعلام کرد بانک مرکزی این کشور احتمالا اواخر امسال نرخ بهره را افزایش خواهد داد، ارزش دلار رو به افزایش بوده است.آمارهای اقتصادی در روز پنجشنبه نیز همراستا با این سخنان بود. قراردادهای خرید خانه های دست دوم در آمریکا در ماه آوریل برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافت و به بالاترین رقم در 9 سال اخیر رسید و موجب بهبود چشم انداز بازار مسکن در آمریکا شد.

تجار اکنون در انتظار انتشار آمارهای تولید ناخالص داخلی آمریکا در اواخر امروز هستند.افزایش نرخ بهره ارزش دلار را افزایش می دهد و به جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاران آسیب می زند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها