کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

علت اعتبار 500 لیتری بنزین هزار تومانی در کارت‌های سوخت


کد خبر : ۱۲۲۱۲چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲:۳۰۷۱۹۸ بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه دریافت گازوئیل با کارت اضطراری جایگاه‌داران لیتری 600 تومان عرضه می‌شود علت اختصاص ...

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه دریافت گازوئیل با کارت اضطراری جایگاه‌داران لیتری 600 تومان عرضه می‌شود علت اختصاص 500 لیتر اعتبار در کارت‌های سوخت را تشریح کرد.

ناصر سجادی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه پیش از این هر لیتر گازوئیل سهمیه‌ای 250 تومان و آزاد 500 تومان عرضه می‌شد گفت: طبق مصوبه دولت از این پس گازوئیل با کارت سوخت خودرو دیزلی لیتری 300 تومان عرضه می‌شود؛ البته در صورتی که خودرویی کارت سوخت خود را به همراه نداشته باشد می‌تواند از کارت اضطراریی که در اختیار جایگاه‌داران قرار گرفته است استفاده کند.

وی با اظهار این که خودروهای ترانزیتی نیز با کارت اضطراری جایگاه‌داران سوخت‌گیری می‌کنند گفت: سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران کمتر از یک درصد - روزانه کمتر از 500 لیتر-  از گازوئیل مصرفی در بخش حمل و نقل  است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر این که محدودیتی در عرضه بنزین 1000 تومانی نیست گفت: این که گفته می‌شود سهمیه 500 لتیری برای برداشت بنزین 1000 تومانی شارژ شده است درست نیست؛ برای عرضه سوخت با کارت از لحاظ نرم‌افزای نیاز بود که عددی برای برداشت تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این با اتمام سهمیه بنزین 700 تومانی امکان برداشت 300 لیتر بنزین آزاد بود گفت: اکنون این رقم به 500 لیتر افزایش یافته است؛ این در صورتی است که بعید است خودرویی در ماه بیش از این رقم بنزین نیاز داشته باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: البته در صورتی که کارت سوخت همراه فرد نباشد می‌تواند از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده کند؛ پس در این شرایط که محدودیتی برای برداشت بنزین 1000 تومان وجود ندارد بی معنی است که گفته شود بنزین با این نرخ سهمیه‌بندی شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین گفت: طبق مصوبه دولت عرضه بنزین سوپر با نرخ 800 تومان نیز متوقف شده است و از این پس این بنزین با نرخ 1200 تومان عرضه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها