کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مراقب بیکاری کارکنان موسسات مالی و اعتباری باشید


کد خبر : ۱۲۱۹۵چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۲۷۲۹۶۵ بازدید

این روز ها که همه صحبت از جمع آوری موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز می کنند باید مواظب بیکاری کارکنان این موسسات هم باشند.

چند صباحی است هجمه گسترده ای علیه موسسات مالی و اعتباری و همچنین تعاونی اعتبار ها و موسسات قرض الحسنه صورت گرفته است.در این میان هر مسئول و غیر مسئولی به خود اجازه می دهد با بدترین الفاظ و کلمات ممکن علیه این موسسات مالی و اعتباری که به قول مسئولان بانک مرکزی هم اکنون بیش از 20 درصد نقدینگی در اختیار این موسسات است صحبت کند.فارغ از اقدامات صحیح یا ناصحیح این موسسات مالی و اعتباری و آثار مخرب و یا مفید آنها بر اقتصاد کشور، باید مسئولان امر کمی مسئولانه تر در این باره صحبت کنند.

به گزارش اخبار بانک، هم اکنون بسیاری از جوانان در این موسسات مالی و اعتباری استخدام شده اند و اکثر این جوانان نیز با توجه به اینکه قدمت این موسسات به بیش از ۱۰ سال نیز می رسد سن و سالی بیش از ۳۰ سال دارند.این جوانان با امید به ساختن آینده خوب در این موسسات استخدام و تشکیل خانواده داده اند، حال صحیح نیست که اینگونه بر علیه موسسات مالی و اعتباری حرفی زده شده اما در باره آینده این جوانان صحبتی به میان نیاید.

گناه این جوانان و خانواده های آنان چیست که در این چند وقت اخیر با هجمه بی سابقه روح و روان آزرده ای ای دارند و هر روز نیز بر این اعصاب و روان نه چندان مناسب بیشتر می شود.هم اکنون که موسسه میزان منحل شده در کمال تعجب تصمیم گیری شده که وزارت رفاه به کارکنان موسسه مالی و اعتباری میزان بیمه بیکاری پرداخت کند!

آیا پرداخت بیمه بیکاری می توان روح و روان از دست رفته کارکنان این موسسات مالی و اعتباری و دیگر موسسات را بازگرداند؟

آیا با توجه به درگیر بودن بسیاری از جوانان و خانواده های آنان با این موسسات مالی و اعتباری مسئولان امر فکری برای پاسحگویی به این جوانان و خانواده آنان کره اند؟

توصیه می شود پیش از هر تصمیم در خصوص موسسات مالی و اعتباری و به خصوص موسسه میزان فکری به حال استخدام این جوانان در سایر موسسات در حال اخذ مجوز و یا بانک های خواهان جذب نیرو کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها