کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوگل و دو گوشی هوشمند نکسوس برای 2015


کد خبر : ۱۲۱۷۳سه شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷:۴۹۲۸۲۵ بازدید

گزارش‌های جدیدی که امروز منتشر شده، حاکی از آن است که در سال 2015 قرار است، گوگل با همکاری دو شرکت ال جی و هوآوی، اقدام به انتشار ...

گزارش‌های جدیدی که امروز منتشر شده، حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۵ قرار است، گوگل با همکاری دو شرکت ال جی و هوآوی، اقدام به انتشار و تولید دو نسخه از گوشی‌های سری نکسوس کند. این در حالی است که گفته می‌شود، در سال جدید تبلت نکسوس روانه بازار نخواهد شد.

به گزارش تابناک، در حالی که خط سیر گوشی‌های هوشمند نکسوس با نکسوس 6 گوگل، به گونه‌ای ماهوی متوقف شده بود ـ به دلیل اندازه بزرگ و بهای بالای آن ـ ‌اکنون گویا قرار است گوگل دوباره در این مسیر با قدرتی بیش از پیش ادامه دهد. امروز گزارش‌هایی منتشر شده ‌که بر اساس آن‌ها باید برای سال ۲۰۱۵ منتظر دو نسخه جدید از نکسوس گوگل باشیم؛ دو نسخه‌ای که بر اساس حدس و گمان‌های نزدیک به یقین، دو شرکت ال جی و هوآوی، سازندگان آن‌ها خواهند بود.
 

گوگل دو گوشی هوشمند «نکسوس» برای  2015 طراحی میکند


آن گونه که برآورد می‌شود، منبع این اطلاعات، ‌منبعی موثق است و بر پایه آنچه پیش از این نیز مطرح شده بود، می‌توان تا حد زیادی به این اطلاعات باور داشت. پیش از این گفته می‌شد، سازندگان جدید سری نکسوس گوگل به احتمال بسیار، ‌یکی از برند‌های چینی موفق موجود در بازار خواهد بود و اکنون اشاره شده ‌که هوآوی، یکی از سازندگان نکسوس بعدی گوگل است؛ البته در کنار شرکت کره‌ای ال جی که پیش از این نیز سابقه همکاری با گوگل در ساخت سری نکسوس را داشته است. 

اگر این اطلاعات کاملا صادق باشد، باید گفت ‌این برای اولین بار است که گوگل اقدام به انتشار دو نسخه متفاوت از نکسوس در یک سال می‌کند. در مورد این دو نسخه جدید، برخی اطلاعات پراکنده نیز در دست است.
 

گوگل دو گوشی هوشمند «نکسوس» برای  2015 طراحی میکند



نسخه اول که قرار است، شرکت ال جی، طراحی و تولید آن را بر عهده بگیرد، با نام کد LG Angler یک هوشمند با صفحه نمایش ۲.‌۵ اینچ و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر خواهد بود. هنوز از میزان حافظه این هوشمند و چیپ آن اطلاعاتی در دست نیست؛ هرچند برخی منابع اعلام کرده‌اند ‌این هوشمند از چیپ ARM استفاده خواهد کرد. 

در این باره باید گفت، گویا ال جی ‌قصد دارد از پردازشگر Snapdragon ۸۰۸ در این گوشی بهره بگیرد که در واقع‌‌ همان چیپ هشت هسته‌ای است که در LG G۴ استفاده می‌شده؛ اما در آن سوی، نسخه شرکت هوآوی با نام کد Huawei Bullhead دستگاهی قوی‌تر با صفحه نمایش ۵.‌۷ اینچ و با پردازشگر Snapdragon ۸۱۰ خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود، ‌باتری این دستگاه یک نمونه ۳۵۰۰ میلی آمپر خواهد بود. البته همه این اطلاعات اکنون در حد حدس و گمان‌های پراکنده‌ای است که گزارش‌ها و وب سایت‌های البته معتبر به انتشار آن‌ها پرداخته‌اند. 

همچنین بیان می‌شود که هر دو این دستگاه‌ها طبق روال معمول گوگل برای انتشار نسخه نکسوس، احتمالا در ماه اکتبر سال جاری رونمایی خواهند شد. این در حالی است که هنوز هیچ خبری از حضور یک تبلت نکسوس داده نشده ‌و در عین حال، گفته می‌شود که نکسوس ۹ تبلت بعدی گوگل برای خط تولیدی نکسوس خواهد بود که هنوز زمان طراحی و انتشار آن مشخص نشده است.

 

گوگل دو گوشی هوشمند «نکسوس» برای  2015 طراحی میکند


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها