کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکلیف ثبت نام کنندگان ریو 2015 چه می شود؟


کد خبر : ۱۲۱۴۶سه شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۶۷۱۴۶ بازدید

سال گذشته، شرکت اطلس خودرو پیش فروش خودرو ریو مدل 2015 را با موعد تحویل 120 روزه با احتساب سود مشارکت روز شمار از طریق نمایندگان این شرکت ...
تکلیف ثبت نام کنندگان ریو 2015 چه می شود؟تکلیف ثبت نام کنندگان ریو 2015 چه می شود؟

سال گذشته، شرکت اطلس خودرو پیش فروش خودرو ریو مدل 2015 را با موعد تحویل 120 روزه با احتساب سود مشارکت روز شمار از طریق نمایندگان این شرکت آغاز کرد. اما چند ماهی از تاریخ تحویل گذشته و خبری از خودرو نیست.

قرار بود خودرو کیا ریو که سابقه حضور در بازار ایران را دارد و نامی آشنا برای ایرانیان است، این بار از کره جنوبی و با چهره و قابلیت هایی متفاوت و در دو مدل هاچ بک (5 درب) و سدان (4درب) عرضه شود. اما ظاهرا تحویل این خودرو با مشکل روبرو شده است.
 


اپراتور فروش شرکت اطلس خودرو در تماس خبرنگار پایگاه خبری مجله ماشین اعلام کرد: ورود ریو با مشکلاتی مواجه شده و به جای آن خودرو سراتو جایگزین شده است. البته در زمان ثبت نام ریو خودرو سراتو نیز جز محصولات بوده و مطمئنا اگر کسی قصد خرید سراتو را داشته، آن را ثبت نام می کرده نه ریو!

یکی از مخاطبان ضمن تماس با پایگاه خبری اعلام کرده: مهر ۹۳ ریو ۲۰۱۵ تحویل ۱۲۰ روزه ثبت نام کردم. امروز که سوم خرداد است، می گویند: ماشین مجوز ورود به بازار را ندارد و قرار است ماشین های وارد شده برگردند! به من گفتند می توانید سراتو ۱۲۷ میلیون تومانی تحویل بگیرید. از دو روز پیش سود مشارکت را هم قطع کردند . همچنین اعلام کردند به دلیل اوضاع مالی شرکت و تعداد انصرافی های بالا استرداد وجه 2 ماه طول می کشد.

لازم به ذکر است؛ پیگیری این وعده و بدقولی بقیه خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودرو همچنان زیر ذره بین خبرنگاران ما قرار دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها