کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ جدید انواع میوه و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار


کد خبر : ۱۲۰۸۱یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۶۲۵۵۷ بازدید

معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه عرضه میوه نسبت به هفته گذشته فراوان‌تر شده است، از افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت هندوانه، طالبی، ملون ...

معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه عرضه میوه نسبت به هفته گذشته فراوان‌تر شده است، از افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت هندوانه، طالبی، ملون و دستنبو با فرا رسیدن ماه رمضان خبر داد .

به گزارش نسیم، علی امامی با بیان اینکه عرضه میوه نسبت به هفته گذشته فراوان‌تر شده است، اظهارداشت: تقاضای مردم به تناسب عرضه افزایش یافته و همین مساله سبب رونق یافتن بازار شده است. وی در مورد علت افزایش جزیی قیمت برخی میوه‌ها گفت: میوه‌هایی که در حال عرضه هستند،  کیفیت بسیار بهتری نسبت به میوه‌هایی دارند که طی هفته‌های گذشته عرضه می‌شدند،  بنابراین قیمت‌شان نیز مقداری بالاتر است.

امامی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان بازار سبزی و محصولاتی مثل هندوانه، طالبی، ملون و دستنبو رونق پیدا می‌کند و قیمت این محصولات بین 10 تا 15 درصد گران می‌شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر محصولاتی مانند خیار، گوجه‌فرنگی و میوه‌های ریز از جمله توت‌فرنگی، زردآلو و گوجه سبز حدود ۲۰ درصد افت می‌کند.

به گفته امامی، در حال حاضر قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار به شرح زیر است:‌
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها