کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشکلات عدم اطلاع‌رسانی دولت از توقف واریز سهمیه بنزین


کد خبر : ۱۲۰۳۸شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۲۵۷۱۲۸ بازدید

در دو روز گذشته درگیری‌های متعددی بین متقاضیان سوخت و کارگران جایگاه‌ها رخ داده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت با گله از عدم اطلاع‌رسانی وزارت نفت درباره شارژ نشدن سهمیه بنزین خرداد خودروهای شخصی گفت: بی‌خبری مردم از شارژ نشدن کارت سوخت موجب بدگمانی به جایگاه‌داران و درگیری‌های فیزیکی در دو روز گذشته شده است.

به گزارش تسنیم ; بیژن حاج‌محمدرضا درباره وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت در دو روز گذشته گفت: به علت این که وزارت نفت در مورد واریز نشدن سهمیه بنزین خودرو و متوسیکلت‌های شخصی اطلاع‌رسانی نکرده است، در دو روز گذشته درگیری‌های متعددی بین متقاضیان سوخت و کارگران جایگاه‌ها رخ داده است.

 وی ادامه داد: افراد بعد از این که متوجه می‌شوند نمی‌توانند از سهمیه ماهانه خود که همیشه ساعات ابتدایی هر ماه واریز می‌شد برداشت کنند، به گمان اینکه که مسؤلان جایگاه برای افزایش درآمد خود سیستم را دستکاری کرده‌اند تا سوختگیری بنزین سهمیه‌ای ممکن نباشد با کارگر یا مسئولان جایگاه درگیر می‌شوند که البته در برخی موارد این درگیری‌ها فیزیکی است.

این جایگاه‌دار با بیان اینکه نه تنها مردم بلکه جایگاه‌داران از شارژ نشدن کارت سوخت خودروها بی‌خبر بودند گفت: زمانی که مراجعه کننده به جایگاه علت شارژ نشدن کارت سوخت خود را جویا می‌شود، جایگاه‌داران بی‌اطلاع، پاسخ مناسبی برای آرام کردن فرد ندارند. همین موضوع موجب می‌شود افراد نسبت به موضوع حساس شوند.

حاج‌محمدرضا گفت: یکی از علل حساس شدن افراد دارای خودرو شخصی این است که مشاهده می‌کنند که خودروهای عمومی بدون مشکل قادرند که از سهمیه ماهانه خود برداشت کنند. این موضوع آنها را نگران می‌کنند که شاید باید منتظر تغییرات در سهمیه سوخت خودروهای شخصی باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها