کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین هتل های کاشان از نظر مسافران کدامند؟


کد خبر : ۱۲۰۱۹۶سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷:۱۸۴۷۸۰ بازدید

کاشان شهری تاریخی با بناهای قدیمی متعدد است که با فرا رسیدن اردیبهشت و باز شدن گل‌های محمدی، عطر خوش گلاب در خیابان‌های آن می‌پیچد.

اطلاع رسانی تبلیغاتی

کاشان شهری تاریخی با بناهای قدیمی متعدد است که با فرا رسیدن اردیبهشت و باز شدن گل‌های محمدی، عطر خوش گلاب در خیابان‌های آن می‌پیچد.

کاشان مقصد بسیاری از مسافران به ویژه در فصل بهار است و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید و چند روزی را در هتل های کاشان بمانید، پیش از هر چیز بهتر است شناخت کافی نسبت به هتل های شهر پیدا کنید.

معروف‌ترین جاهای دیدنی کاشان شامل خانه‌های تاریخی طباطبائی‌ها، بروجردی‌ها، مدرسه آقا بزرگ، خانه عباسیان، حمام فین کاشان و خانه احسان می‌شود. همچنین در بهار نیز مسافران زیادی به قصد بازدید از مراسم گلاب‌گیری به قمصر و نیاسر و روستاهای اطراف می‌روند. یکی از معیارهای مهم که سفرتان به کاشان را به کامتان شیرین‌تر می‌کند، اقامت در هتلی مناسب با امکانات کافی است. در این شهر چندین هتل مدرن و سنتی فعالیت دارند که در ادامه بهترین هتل کاشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل های چهار ستاره کاشان

انتخاب بهترین هتل کاشان میان مجموعه‌های اقامتی کار چندان ساده‌ای نیست؛ با این حال با بررسی نظرات مسافران برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. اگرچه هنوز در لیست هتل های این شهر هنوز خبری از هتل های 5 ستاره کاشان نیست؛ اما اقامتگاه‌های متعددی در آن فعالیت دارند که اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهند. در این بخش سری به بهترین هتل های 4 ستاره کاشان می‌زنیم.

هتل نگارستان کاشان

نگارستان بهترین هتل کاشان در خیابان امیرکبیر و جنب بنای تاریخی حمام فین است. این هتل جهانگردی کاشان در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده و شامل 9 طبقه و 108 واحد اقامتی است. هتل چهار ستاره نگارستان امکاناتی مدرن و دکوراسیونی شیک دارد و بر اساس استانداردهای بین‌المللی پاسخگوی نیاز مهمانان است. از این هتل چشم‌اندازی زیبا از شهر تاریخی کاشان مقابلتان پیداست و اقامتی دلنشین در انتظارتان است.

هتل وندا کاشان

وندا از دیگر گزینه‌های موجود در فهرست بهترین هتل کاشان است. این هتل نوساز در سال 1399 در بلوار امام رضا و جنب کاشان مال فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 40 واحد اقامتی است. اتاق‌های هتل وندا کاشان دکوراسیونی لوکس و مدرن دارند و خدمات خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهند. این مجموعه با فراهم کردن امکانات روز صنعت هتلداری و به کارگیری پرسنل آموزش دیده تلاش می‌کند تا رضایت مهمانان خود را جلب کند. از دیگر مزایای اقامت در هتل وندا دسترسی آسان آن به مراکزی تجاری شهر و تپه باستانی سیلک است. همچنین این هتل تا باغ فین کاشان تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.

هتل های 3 ستاره کاشان

هتل های 4 ستاره تنها گزینه برای اقامتی آرام در کاشان نیستند؛ بلکه هتل های 3 ستاره مناسبی نیز در این شهر پیدا می‌شود که توانسته‌اند رضایت مهمانان خود را جلب کنند. برخی دیگر از این هتل ها که در شمار بهترین هتل کاشان از نظر مسافران قرار گرفته‌اند را در ادامه آورده‌ایم.

هتل امیرکبیر کاشان

امیرکبیر یکی از هتل های قدیمی و 3 ستاره کاشان در خیابان امیرکبیر، نرسیده به باغ فین است. این هتل فعالیت خود را در سال 1360 آغاز کرده و جهت بهبود خدمات و به روز رسانی امکانات چندین بار بازسازی شده است. هتل امیرکبیر کاشان 105 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های دو، سه، چهار و پنج تخته می‌شود و شما می‌توانید با توجه به شرایط و ظرفیت خود یکی از آن‌ها را رزرو کنید. این هتل دسترسی آسانی به بناهای تاریخی و مراکز مهم شهری دارد.

مجتمع اقامتی خورشید اردهال کاشان

مجتمع اقامتی خورشید اردهال یکی از بهترین هتل های سنتی کاشان در 44 کیلومتری این شهر است. این مجموعه فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرده و معماری سنتی و طراحی جالبی دارد. مجتمع گردشگری خورشید اردهال دارای 27 واحد اقامتی شامل کلبه و سوئیت در فضایی دلنشین و آرام است. این هتل معماری و محوطه‌سازی بسیار زیبایی دارد و با حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه رانندگی می‌توان از آن به نیاسر و کاشان رفت و از جاهای دیدنی شهرهای سیاحتی اطراف دیدن کرد.

هتل های سنتی کاشان

علاوه بر هتل های مدرن کاشان، چندین اقامتگاه سنتی نیز در این شهر فعالیت دارند که با فضای سنتی و امکانات ویژه خود تجربه‌ای خاطره‌انگیز برایتان رقم می‌زنند. اگر طرفدار اقامتگاه‌های سنتی هستید، در این بخش پیشنهادهای ویژه‌ای برایتان داریم.

هتل سنتی عمارت ماندگار کاشان

هتل سنتی عمارت ماندگار بهترین هتل کاشان در خیابان علوی است. این تازه تاسیس معماری بسیار جذابی دارد و اقامت در آن شما را به سال‌های دور خواهد برد و یاد دورهمی‌های خانه مادربزرگ‌ها را در دلتان زنده خواهد کرد. در محوطه این هتل حوضی بزرگ و مستطیلی شکل قرار گرفته که همراه با درختان اطراف فضای هتل ماندگار را دلچسب‌تر می‌کنند. این اقامتگاه سنتی در سال 1401 در یک طبقه به بهره‌برداری رسیده و دارای 17 واحد اقامتی است. هتل سنتی عمارت ماندگار در دل بافت تاریخی کاشان قرار دارد و با کمی پیاده‌روی می‌توان خود را از آن به خانه‌های تاریخی کاشان، مسجد آقا بزرگ و بازار سنتی شهر رساند. توجه کنید که این مجموعه آسانسور ندارد و چند پله در بخش ورودی آن قرار گرفته است.

اقامتگاه سنتی مرشدی 2 (خانه ادیب) کاشان

اقامتگاه سنتی مرشدی 2 یا همان خانه ادیب بهترین هتل کاشان در خیابان فاضل نراقی است. ساختمان این مجموعه اقامتی یادگاری از دوران قاجار است که پس از بازسازی در سال 1397 به عنوان اقامتگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت. اقامتگاه سنتی مرشدی کاشان دارای 17 واحد اقامتی است که در دور تا دور محوطه و در دو طبقه قرار گرفته‌اند. این مجموعه امکانات قابل قبولی دارد و فرصتی به شما می‌دهد تا لحظاتی را به دور از دغدغه‌های زندگی شهری در محیطی آرام تجربه کنید.

اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان

آمیرزا از دیگر اقامتگاه‌های خوب کاشان در دل شهر است. ساختمان این مجموعه حدود 130 سال قدمت دارد و پس از بازسازی در اواخر سال 1369، در نوروز 1397 به عنوان اقامتگاه سنتی به بهره‌برداری رسیده است. اقامتگاه سنتی آمیرزا ضمن این که معماری باشکوهی دارد، در نزدیکی بناهای تاریخی شهر نیز قرار گرفته است؛ به طوری که بدون ماشین در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید به بازدید خانه بروجردی‌ها، خانه طباطبانی‌ها، حمام سلطان امیراحمد و... بروید.

اقامتگاه سنتی سه سوک کاشان

سه سوک اقامتگاهی با فضای دنج و دوستانه و معماری سنتی و چشم‌نواز در خیابان محتشم است. این هتل نوساز در سال 1402 به بهره‌برداری رسیده و دارای 5 واحد اقامتی است.

بوتیک هتل های کاشان

در کاشان علاوه بر هتل و اقامتگاه‌های سنتی، چند بوتیک هتل نیز دیده می‌شود که طراحی و چیدمانی خاص دارند. در ادامه به معرفی دو بوتیک هتل کاشان می‌پردازیم.

هتل بوتیک ریحان کاشان

هتل بوتیک ریحان بهترین هتل کاشان در خیابان اباذر است که نمایی سنتی و زیبا دارد. این هتل دارای 11 اتاق است و امکانات خوبی را برای راحتی مهمانان فراهم کرده است. دسترسی آسان به مراکز مهم شهری و گردشگری کاشان از مزایای دیگر اقامت در هتل بوتیک کاشان است.

هتل بوتیک سرای سهراب سپهری کاشان

هتل بوتیک سرای سهراب سپهری اقامتگاهی سنتی در خیابان علوی است. بنای این ساختمان حدود 220 سال قدمت دارد و در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. هتل بوتیک سرای سهراب سپهری در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و مرمت آن تا سال 1399 به طول انجامید. این هتل 9 واحد اقامتی دارد که هر یک با نام یکی از شاعران معاصر ایرانی نامگذاری شده‌اند. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری شهر و اقامتی راحت در محیطی دل‌انگیز سرای سهراب سپهری را به بهترین هتل کاشان تبدیل کرده است.



اخبار مرتبط

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب