کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کلاهبرداری 190 میلیارد تومانی با ترفند فروش خودرو


کد خبر : ۱۱۹۸۰۹شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵:۳۵۲۵۵۸ بازدید

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ متهم خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.
کلاهبرداری 190 میلیارد تومانی با ترفند فروش خودروکلاهبرداری 190 میلیارد تومانی با ترفند فروش خودرو

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ متهم خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری شده اند. فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳  نفر از آنان نیز در شیراز هستند. مأموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر ۶   متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ 190 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: کلاهبرداران پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها