کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سفری به یاد ماندنی در دل طبیعت با اجاره آنلاین ویلا


کد خبر : ۱۱۹۷۲۴سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶:۱۴۸۴۵۳ بازدید

قصد سفر به طبیعت اطراف تهران یا شمال ایران را دارید؟ در چنین سفری بدون شک برای اقامت خود باید روی اجاره ویلا در شمال یا طبیعت اطراف تهران حساب کنید. اقامتی که ...

قصد سفر به طبیعت اطراف تهران یا شمال ایران را دارید؟ در چنین سفری بدون شک برای اقامت خود باید روی اجاره ویلا در شمال یا طبیعت اطراف تهران حساب کنید. اقامتی که هم‌زیستی با طبیعت آن هم با امکانات کامل را به شما هدیه می‌دهد و در روزهای سفر خود می‌توانید به‌صورت تمام و کمال از بودن در آنجا لذت ببرید.

در تمامی شهرهای خطه سبز ایران، اجاره ویلا شمال با وجود تنوع بالا بسیار راحت است و در اطراف تهران نیز می‌توانید برای لذت بردن از طبیعت مناطق مختلفی را انتخاب کرده و برای سفرهای آخر هفته‌ای یا در تعطیلات برنامه‌ریزی کنید.

یکی از مزیت‌های اصلی سفر به اطراف تهران در تعطیلات نسبت به شمال ایران این است که فاصله کمتری با پایتخت دارند و خبری از ترافیک سنگین نیست.

با این توصیف اگر دلتان هوس شمال و دریا با کمی آبتنی یا قدم زدن در ساحل کرده است، برنامه شمال را کنسل نکنید و ترجیحا زمانی را انتخاب کنید که در تعطیلات نباشد تا با مشکلات شلوغی و ترافیک جاده مواجه نشوید. اما اگر از شلوغی‌های شهر و یک هفته پرکار خسته شده‌اید و می‌خواهید آخر هفته را کمی استراحت کرده و از فضای شهری دور باشید، اطراف تهران بهترین جایی است که می‌توانید به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید.

با این توصیف در ادامه دو مقصد دیدنی را به شما معرفی خواهیم کرد که با توجه به شرایط خود بتوانید هر زمان که شرایط سفر برایتان مهیا بود، برنامه‌ریزی کنید.

آبشار سنج کردان

در بین لیست مقاصد دیدنی در اطراف تهران، کردان یکی از پرطرفدارترین‌هاست که با وجود تنوع بالا برای اجاره ویلا کردان خیال شما از بابت اقامت با امکانات مختلف را هم آسوده می‌کند. ضمن اینکه با داشتن طبیعت بی‌نظیر در داخل کردان و اطراف آن می‌توانید برای طبیعت گردی یک روزه برنامه‌ریزی کنید. اما با توجه به اینکه تمامی روستاهای اطراف کردان امکانات تمام و کمال برای اقامت ندارند، می‌توانید پس از اجاره ویلا در کردان به گشت‌وگذار در اطراف آن بروید.

از جمله جاذبه‌های دیدنی در این منطقه که دلیل خوبی برای سفر به کردان به‌شمار می‌رود، آبشار سنج در روستایی به همین نام است که در نزدیکی کردان قرار گرفته و با طی مسیر از برغان به سمت کردان می‌توانید به آنجا برسید.

 

این روستای دیدنی هنوز بافت تاریخی و همچنین طبیعت زیبای خود را حفظ کرده که در کنار طبیعت بکر و هوای پر از اکسیژن شما را به دیدن یک آبشار دیدنی یعنی آبشار سنج دعوت می‌کند.

این آبشار در دل کوهستان قرار گرفته که برای رسیدن به آنجا باید کمی پیاده‌روی کنید که در مسیر خود از باغ‌های میوه عبور خواهید کرد که البته این باغ‌ها متعلق به محلی‌ها و اهالی روستا هستند. در نهایت پس از حدود یک ساعت پیاده‌روی و دیدن زیبایی‌های مسیر با حس کردن خنکای هوا به آبشار می‌رسید که حتی در روزهای گرم تابستانی نیز شما را حسابی خنک می‌کند. آبشار سنج ۱۵ متر ارتفاع دارد و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این روستا در اطراف تهران به‌شمار می‌رود.

بهترین زمان رفتن به کردان و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف مثل روستای سنج نیز بهار و تابستان و همچنین اوایل پاییز است. اما از اواخر پاییز تا اواخر زمستان هوای منطقه سرد شده و برای طبیعت‌گردی چندان مناسب نیست.

ییلاق تلارگاه

ییلاقات با هوای خنک، چشم‌اندازهای دیدنی و آرامش‌های همیشگی‌شان یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای سفر هستند که در بهار و تابستان نباید به هیچ وجه آن‌ها را از دست بدهید. در شمال ایران تعداد زیادی از این ییلاقات وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها ماسال در استان گیلان و ۵۰ کیلومتری رشت قرار دارد. جایی که می‌تواننید با اجاره ویلا ماسال برای اقامت یک تا چند روزه برنامه‌ریزی کرده و از جاذبه‌های شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

ماسال در واقع نام یک منطقه در گیلان است که چندین ییلاق مختلف دارد و با رزرو ویلا ماسال و اقامت در آن می‌توانید ییلاقات مختلف آن را برای گشت‌وگذار انتخاب کنید. در بین ییلاقات خنک و دیدنی ماسال، ییلاق تلارگاه یکی از خنک‌ترین آن‌هاست که در روزهای گرم تابستانی نیز هنوز همه جا سرسبز و دیدنی باقی می‌ماند. جایی که با کوه، دره و جنگل محاصره شده و شما را به دل رویاها می‌برد. آنقدر که دلتان نمی‌خواهد حتی یک لحظه زمانی که اینجا هستید از طبیعت چشم بردارید.

اگر بهار را برای گشت‌وگذار در این ییلاق انتخاب می‌کنید، از هوای خنک و همچنین سرسبزی و جان تازه‌ای که طبیعت به خود گرفته لذت خواهید برد. البته که حتما یک دست لباس گرم هم همراه خود ببرید. در صورتی که برای تابستان برنامه‌ریزی می‌کنید، این مقصد خنک چشم انتظار شماست تا هوایی خنک و به دور از آفتاب تابستانی را هدیه دهد.

در پاییز اما تصاویر با شکوهی از زیبایی‌های طبیعت می‌بینید البته که سرمای هوا نیز بیشتر است. اما در این فصل احتمالا پدیده زیبای اقیانوس ابرها را نیز مشاهده خواهید کرد که واقعا احساس می‌کنید در خواب و رویا هستید.

با این توصیف برای سفر به هر مقصدی بر اساس نوع مقصد خود و همچنین انتظارات خود باید در فصل مناسب برنامه‌ریزی کنید که در بین تمامی فصول بهار، گل سرسبد فصل‌ها به شمار می‌رود و تقریبا ۹۰ درصد مقاصد در ایران بسیار دیدنی می‌شوند. گرچه که سفر به تمامی آن‌ها منحصر به فصل بهار نمی‌شود و پاییز نیز شرایط مشابهی برای سفر دارد. اگر مقصد شما از جمله مقاصد سردسیر باشد، برای سفرهای تابستانی نیز می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و در مقابل مقاصد گرمسیر برای سفرهای زمستانی بهترین انتخاب به‌شمار می‌روند.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها