کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازبینی دوربین های ایستگاه مترو برای رازگشایی از مرگ پسر دانش آموز


کد خبر : ۱۱۹۶۶۱دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹:۴۹۲۴۶۴ بازدید

به‌‌دنبال مرگ پسر نوجوان در برخورد با قطار مترو ، بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته ایستگاه و علت حادثه را صادر کرد.
بازبینی دوربین های ایستگاه مترو برای رازگشایی از مرگ پسر دانش آموزبازبینی دوربین های ایستگاه مترو برای رازگشایی از مرگ پسر دانش آموز

به‌‌دنبال مرگ پسر نوجوان در برخورد با قطار مترو ، بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته ایستگاه و علت حادثه را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حوالی ساعت 8 صبح اول اردیبهشت‌ماه، برخورد قطار با پسر 17 ساله‌ای در ایستگاه مترو سرسبز به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد.

به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. خانواده پسر نوجوان در تحقیقات گفتند: پسرمان، تنها فرزندمان بود و صبح روز شنبه برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد. اما به خاطر ازدحام جمعیتی که در ایستگاه مترو  بوده، پسرمان به روی ریل‌ها افتاده و قطار با او برخورد کرده است. پسرمان را به بیمارستان منتقل کردند اما شدت جراحت، او را لحظاتی بعد به کام مرگ کشاند.

این درحالی است که در تحقیقات از کارکنان مترو، آنها مدعی شدند که پسر نوجوان مرتکب اشتباه و خطا شده و به روی ریل‌های قطار افتاده است.

بازپرس شعبه دوم دادسرای امورجنایی پایتخت دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته مترو را صادر کرد تا مشخص شود که پسر نوجوان بر اثر فشار و ازدحام جمعیت به پایین افتاده یا به‌خاطر اشتباه خودش سقوط کرده و جان باخته است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها