کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هشدار برای استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل


کد خبر : ۱۱۹۶۱۸یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴:۱۴۳۴۴۷ بازدید

سخنگوی صنعت برق با بیان این که 80 درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند، گفت: این عده از مشترکان اگر از کولر آبی ...
هشدار برای استفاده از کولر گازی در مناطق معتدلهشدار برای استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل

سخنگوی صنعت برق با بیان این که 80 درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند، گفت: این عده از مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند، قطعاً از رفاه لازم در دوره گرم تابستان برخوردار شده و هزینه برق کمتری نیز پرداخت خواهند کرد.

رجبی مشهدی در عین حال هشدار داد استفاده از کولر گازی، این گروه از مشترکان را در الگوی تعریف شده برای آن مناطق قرار می دهد (که مصرف برق ۷۵ درصد مردم کمتر از این الگوست) و به تبع جزو پرمصرف‌ها محسوب شد‌ه که اگر به فکر رعایت الگوی مصرف خود نباشند ناچار به پرداخت قبض‌های سنگین برق هستند.

 وی با بیان اینکه اگر مشترکان هنگام خرید وسایل برقی به برچسب انرژی آن توجه کنند، هزینه برق مصرفی‌شان به مراتب کمتر خواهد شد.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: بخشی از پرمصرفی برق به انتخاب تجهیزات برقی باز می‌گردد به طوری که اگر برچسب انرژی هرچه رده بالاتری نظیر A و A+ و A++ و A+++ داشته باشد، مصرف آن وسیله برقی به مراتب کمتر بوده و سهم هزینه برق در سبد خانوار نیز به طور محسوسی کاهش می یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها