کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برنده جایزه بخت‌آزمایی به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار


کد خبر : ۱۱۹۳۲۰سه شنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳:۴۲۷۴۴۱ بازدید

یک بلیت فروخته شده در پورتلند واقع در ایالت اورگن آمریکا، روز شنبه 6 آوریل (18 فروردین) برنده جایزه بخت آزمایی پاوربال به ارزش یک ...
برنده جایزه بخت‌آزمایی به ارزش بیش از 1 میلیارد دلاربرنده جایزه بخت‌آزمایی به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار

یک بلیت فروخته شده در پورتلند واقع در ایالت اورگن آمریکا، روز شنبه 6 آوریل (18 فروردین) برنده جایزه بخت آزمایی پاوربال به ارزش یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون دلار شد.

اعدادی که شنبه اعلام شد و بلیت برنده همه آنها را در خود داشت ۲۲، ۲۷، ۴۴، ۵۲ و ۶۹ با شماره ویژه ۹ بودند.

ملانی مساروس، سخنگوی بازی بخت‌آزمایی پاوربال در ایالت اورگن، روز یکشنبه به شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز گفت: «این اولین برنده ما در این مقیاس است، بنابراین برای ما بسیار هیجان‌انگیز است.»

وی گفت تاکنون تنها کد پستی پورتلند که بلیت در آن فروخته شده اعلام شده است و برنده‌ای که قرعه نیک به نامش خورده و از این پس باید او را میلیاردر بخوانیم، هنوز مراجعه نکرده است.

به گفته مساروس، برنده یک سال فرصت دارد تا برای گرفتن پولش مراجعه کند و افزود: «ما نمی‌دانیم در حال حاضر چه کسی بلیت برنده را در دست دارد.»

روز یکشنبه، مایک ولز، مدیر لاتاری اورگن اعلام کرد که این چهارمین جایزه بزرگ پاوربال در تاریخ بازی و بزرگترین قرعه برنده شده در این ایالت است.

ولز گفت: «به برنده‌ای که از این لحظه زندگی‌اش تغییر کرده، تبریک می‌گویم. هیچ کس در اورگن تا به حال جایزه‌ای در این مقیاس نگرفته و این برای کارکنان ما بسیار هیجان‌انگیز است.»

ارزش جایزه پاوربال تا پیش از قرعه‌کشی شنبه شب از نظر قرعه‌کشی‌های بدون برنده رکورد زده و تا ۱.۳ میلیارد دلار بالا رفته بود.

به گفته پاوربال، شانس برنده شدن در این مسابقه بخت‌آزمایی، یک در ۲۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار است. بلیت پاوربال برای هر بازی ۲ دلار است.

بلیت این بازی در ۴۵ ایالت، واشنگتن دی سی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده فروخته می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها