کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پربارش ترین حوضه ها مشخص شدند


کد خبر : ۱۱۹۲۷۳دوشنبه، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵:۳۹۲۶۲۶ بازدید

بر اساس جدیدترین گزارش مؤسسه تحقیقات آب، برای هفته جاری (18 تا 24 فروردین) وقوع بارش‌ها در بیشتر مناطق نیمه شمالی، غرب و ...
پربارش ترین حوضه ها مشخص شدندپربارش ترین حوضه ها مشخص شدند

حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه با مقدار میانگین به ترتیب ۳۴.۱ و ۴۷.۵ میلیمتر و بیشینه نقطه‌ای ۹۷.۷ و ۹۵.۶ میلی‌متر پر باران‌ترین حوضه‌های کشور در هفته جاری خواهند بود.

بر اساس جدیدترین گزارش مؤسسه تحقیقات آب، برای هفته جاری (18 تا 24 فروردین) وقوع بارش‌ها در بیشتر مناطق نیمه شمالی، غرب و جنوب غربی کشور پیش‌بینی می‌شود. در این مناطق کشور، مقادیر تجمعی بارش ۵۰ تا ۷۵ میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه یک کشور، حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه با مقدار میانگین به ترتیب ۳۴.۱ و ۴۷.۵ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۹۷.۷ و ۹۵.۶ میلی‌متر پر باران‌ترین حوضه‌های کشور در هفته جاری خواهند بود.

همچنین حوضه آبریز مرزی شرق با مقدار میانگین ۶.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۴۹.۱ میلی‌متر کم‌باران‌ترین حوضه درجه یک کشور است؛ از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه دریاچه ارومیه با متوسط بارش ۴۷.۵ میلی‌متر و بیشینه بارش ۹۵.۶ میلی‌متر و مرزی غرب با مقدار میانگین ۳۷.۶ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۱۷.۲ میلی‌متر پر باران‌ترین حوضه‌های درجه‌دو کشور هستند.

استان‌های شمالی، غربی و جنوب غربی با بارش تجمعی معادل ۵۰ تا ۷۵ میلی‌متر پربارش‌ترین استان‌های کشور در هفته جاری خواهند بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها