کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تناقص آماری پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پردیس


کد خبر : ۱۱۸۳۰پنجشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۱۲۱۲۳۳ بازدید

در حالی شرکت عمران شهرهای جدید ایران پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر پردیس را 68 درصد اعلام کرده که مدیرعامل شرکت عمران ...

در حالی شرکت عمران شهرهای جدید ایران پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر پردیس را 68 درصد اعلام کرده که مدیرعامل شرکت عمران این شهر میزان پیشرفت فیزیکی را 62 درصد اعلام کرده است. پس از انتشار گزارشی در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پردیس، شرکت عمران شهرهای جدید ایران اعلام کرد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح مهر این شهر 68 درصد است.

روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید 15 ماه جاری در این‌باره تاکید کرد:‌ «این شرکت هرگونه خبری مبنی بر توقف تکمیل واحدهای مسکن مهر در  شهر جدید پردیس را رد می کند. از این رو، نظر به انتشار  اخبار  نادرست در خصوص "توقف پروژه مسکن مهر پردیس" ، گزارشی  در راستای  تنویر افکار عمومی  ایفاد می گردد:از مجموع  400 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید، تا پایان دولت دهم ( مورخ 92/05/12) مجموعاً تعداد 73508  واحد افتتاح شده بود که این رقم، علیرغم تمامی تنگناهای موجود که اهل فن بر آن واقفند، در حال حاضر به 144.513 واحد  افزایش یافته و تحویل متقاضیان شده است.

مقایسه روند پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر در مراحل مختلف فرآیند ساخت از مرحله پی سازی تا مرحله افتتاح در مقطع زمانی شروع بکار دولت یازدهم و مقطع فعلی بخوبی این موضوع را نشان می دهد ، متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر از 68 درصد در این مدت به 80 درصد رسیده است.»
 


این در حالی بود که مدیرعامل شرکت عمران پردیس به فاصله شش روز از این اطلاع‌رسانی در جمع خبرنگاران از پیشرفت فیزیکی 62.9 درصد پروژه‌های مسکن مهر این شهر خبر داد. بر این اساس تعداد 81 هزار و 315 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده که از این تعداد 77 هزار  و 506 واحد در مرحله پی، 72 هزار و 477 واحد در مرحله اسکلت و 72 هزار و 215 واحد در مرحله سقف قرار دارند. همچنین تعداد 39 هزار و 734 واحد در مرحله اتمام سفتکاری و 21 هزار و 956 واحد در مرحله اتمام نازک‌کاری قرار دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها